خبرگزاری کار ایران

چرا باید اپلیکیشن «همراه من» را بروزرسانی کنیم؟

چرا باید اپلیکیشن «همراه من» را بروزرسانی کنیم؟
کد خبر : ۱۰۷۱۲۲۳

اپلیکیشن همراه من یکی از اپلیکیشن‌های خدماتی در زمینه سرویس‌های مربوط به شرکت همراه‌ اول است که کاربران این اپراتور می‌توانند با استفاده از آن نسبت به انجام بسیاری از خدمات مورد نیاز خود اقدام کنند، اما چه چیز در آپدیت جدید آن گنجانده شده که بهتر است سریعا بروزرسانی کنیم؟

در واقع اپلیکیشن "همراه من" جامع‌ترین، سریع‎ترین، آسان‌ترین و به‌صرفه‌ترین سامانه غیرحضوری استفاده از خدمات همراه اول است. تمامی مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با مراجعه به پرتال my.mci.ir  و یا دریافت اپلیکیشن کاربردی اندروید از این نشانی، به صورت آنلاین از خدمات متنوع غیرحضوری همراه اول بهره‌مند شوند.

امکانات و ویژگی‌های این اپلیکیشن در آپدیت جدید برای مشترکان همراه اول، بسیار بیشتر و قابل توجه‌تر شده است.

مهم‌ترین نکته اینکه همراه اول برای مشترکانی که اپلیکیشن همراه من را به روزرسانی می‌کنند پنج جایزه 10 میلیون تومانی به صورت قرعه‌کشی در نظر گرفته است.

سامانه همراه من (My MCI) برای مشترکان سیمکارت‌های دائمی و اعتباری همراه اول یک برنامه کاربردی محسوب می‌شود و کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن مذکور به آسانی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از خدمات همراه اول استفاده نمایند و به مدیریت سیمکارت‌های خود بپردازند.

سامانه همراه من شامل نسخه وب، اپلیکیشن اندروید و iOS و نسخه وب‌اپلیکیشن (PWA) بوده و امکان دسترسی آسان به خدمات آنلاین همراه اول را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. همراه من جدید در دو حالت ساده و پیشرفته، قابلیت‌های گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مهمترین ویژگی‌ها به شرح 1. امکان خرید و مدیریت تمامی بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک، 2. 5 درصد اعتبار بیشتر در خرید شارژ، 3. پرداخت و تسویه حساب آنی صورتحساب و 4. اتصال به کیف پول دیجیتال همراه اول است.

سایر موارد به صورت فهرست‌وار نیز به شرح زیر است: 

مشاهده جزئیات و پرداخت صورتحساب پایان‌دوره و میان‌دوره

مشاهده تاریخچه پرداخت صورت‌حساب و امکان مدیریت تقسیط بدهی

افزایش بستانکاری سیمکارت‌های دائمی

خرید انواع شارژ عادی (5% اعتبار بیشتر)، فوق‌العاده، جوانان و بانوان

سرویس چتر اضطراری برای سیمکارت‌های اعتباری (دریافت شارژ از دیگران و درخواست تماس از شماره‌های دیگر)

امکان انتقال اعتبار از سیمکارت دائمی یا اعتباری به سیمکارت اعتباری

مدیریت و استفاده از کیف پول یکپارچه دیجیتال به منظور انجام پرداخت‌های نقدی

مشاهده و مدیریت بسته‌های فعال کابران

خرید و مدیریت انواع بسته‌های اینترنت (معمولی، همراهی و ترکیبی) از طریق اعتبار سیمکارت یا پرداخت نقدی

خرید انواع بسته‌های مکالمه (همراهی، ماهیانه، تخفیف مکالمه و ترکیبی) از طریق اعتبار سیمکارت یا پرداخت نقدی

خرید انواع بسته‌های پیامک از طریق اعتبار سیمکارت یا پرداخت نقدی

خرید انواع بسته‌های مدار فیروزه‌ای (بسته‌های مبتنی برساعت و مکان کاربران)

امکان فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی مصرف اینترنت با تعرفه آزاد

خرید سیمکارت و مودم همراه اول

سرویس تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی

فعال‌سازی انواع بسته‌های تشویقی (هدیه روز تولید و هدیه شتاب در پرداخت)

امکان دریافت خلاصه و ریزمکالمات (مکالمه، پیامک، اینترنت، خدمات مبتنی بر محتوا)

مدیریت آوای انتظار کاربران (مشاهده و انتخاب آوا، فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی آوا)

مدیریت خدمات مبتنی بر محتوا (مشاهده و انتخاب سرویس‌ها، فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی خدمات)

مدیریت سرویس رومینگ (فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی)

مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی (فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی)

سرویس پیام‌گیر صوتی (فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی)

سرویس تماس‌بان (فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی)

سرویس محدودیت مکالمه (فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی)

سرویس قطع و وصل سیمکارت

سرویس خارج کردن سیمکارت‌های اعتباری از لیست سیاه ورود پین شارژ

سرویس سنجش سرعت اینترنت

نمایش دفاتر خدماتی و مراکز ارائه خدمات اطراف کاربر

مشاهده نقشه پوشش اینترنت

مشاهده PIN/PUK سیمکارت و مشخصات کاربر

مدیریت نشست‌های فعال سامانه و امکان استفاده از رمز بایومتریک جهت افزایش امنیت سامانه

عضویت در باشگاه مشتریان (باشگاه فیروزه‌ای) و استفاده از جوایز، طرح‌ها و امکانات باشگاه

امکان تماس با پشتیبانی همراه اول یا درخواست تماس پشتیبانی با کاربران

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز