گفتمان لایو در باب تبلیغات تئاتر در دوران قرنطینه و پساقرنطینه
سری برنامههای زنده در اینستاگرام - live - با عنوان «گفتمان در تئاتر در قرنطینه» با محوریت «تبلیغات تئاتر در دوران قرنطینه و پسا قرنطینه» با حضور ۵ نفر از فعالیت این حوزه برگزار میشود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، سری برنامههای زنده در اینستاگرام - live - با عنوان «گفتمان در تئاتر در قرنطینه» با محوریت «تبلیغات تئاتر در دوران قرنطینه و پسا قرنطینه» به میزبانی سارا حدادی، کارشناس ارشد ارتباطات و روابط عمومی تئاتر با حضور ۵ نفر از فعالیت این حوزه برگزار میشود.
سارا حدادی که میزبان این سلسله گفتگوهاست درباره ضرورت اجرای چنین برنامهای گفت: این روزها به واسطه شیوع ویروس کرونا و تعطیلی طولانی سالنهای تئاتر، مباحثی نظیر خلاقیت هنرمندان عرصه تئاتر برای پویش در خانه بمانید و همچنین سرگرم کردن مردم مبحث بسیار مهمی در دنیای دیجیتال است.
حدادی ادامه داد: با گسترش امکانات دنیای دیجیتال و ایجاد لایو- live -در اینستاگرام فرصتی فراهم شده تا در مورد موضوعات متفاوتی به گفت و گو بنشینیم؛ بر آن شدیم تا با حضور تعدادی از فعالین در عرصه روابط عمومی و تبلیغات مبحث مهم تعطیلی سالنها، تبلیغات و تئاتر آنلاین و مباحثی از این دست بپردازیم.
از این رو، سری برنامههای زنده در اینستاگرام - live - با عنوان «گفتمان در تئاتر در قرنطینه» با محوریت «تبلیغات تئاتر در دوران قرنطینه و پسا قرنطینه» به میزبانی سارا حدادی، کارشناس ارشد ارتباطات و روابط عمومی تئاتر با حضور ۵ نفر از فعالیت این حوزه برگزار میشود.
جدول تقویمی این نشستهای آنلاین به شرح زیر است:
*۱۶ فروردین؛ ایلیا شمس از تهران
موضوع: تئاتر مجازی در کرونا و تبلیغات تئاتر در دوران پسا کرونا
*۱۷ فروردین؛ مریم رودبارانی از تهران
موضوع: وضعیت تماشاخانههای خصوصی در قرنطینه و پسا قرنطینه
*۱۸ فروردین؛ علیرضا حسینی از ترکیه
موضوع: تئاتر در کشور ترکیه در قرنطینه
*۱۹ فروردین؛ آوا فیاض از تهران
موضوع: برنامهریزی در تبلیغات تئاتر در دوران پسا کرونا
*۲۰ فروردین؛ فرید حسینی از لندن
موضوع: تئاتر لندن از نگاه یک مهاجر
این سلسله برنامهها هر روز ساعت ۱۹ در لایو اینستاگرام سارا حدادی برگزار میشود.