خبرگزاری کار ایران

شهرام ناظری به عیادت استاد آواز ایران رفت

شهرام ناظری به عیادت استاد آواز ایران رفت
کد خبر : ۸۷۵۵۰۰

شهرام ناظری به اتفاق حمیدرضا عاطفی( معاون اجرایی خانه موسیقی به نمایندگی از این نهاد) ساعتی پیش به بیمارستان «جم» رفت و از محمدرضا شجریان عیادت کرد و طی گفت‌و‌گو با دکتر عباسی پزشک معالج او و افسانه شجریان (دختر استاد شجریان) در جریان روند درمان او قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  ایلنا، شهرام ناظری (خواننده موسیقی ایرانی) امروز (شنبه سوم اسفندماه) برای عیادت از استاد محمدرضا شجریان که این روزها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است به بیمارستان «جم» رفته است.

در این دیدار شهرام ناظری و حمیدرضا عاطفی (معاون اجرایی خانه موسیقی به نمایندگی از این نهاد) با دکتر عباسی (پزشک معالج) و افسانه شجریان (فرزند محمدرضا شجریان) به گفتگو پرداختند.

 دکتر عباسی، شرحی درباره وضعیت جسمانی و روند درمانی محمدرضا شجریان ارائه داد و گفت: بهبودی ایشان نسبت به چند روز گذشته رضایت بخش است.

همچنین شهرام ناظری در این دیدار درباره نقش پررنگ محمدرضا شجریان در فرهنگ و موسیقی کشور سخن گفت و برای این هنرمند آرزوی سلامت و بهبودی و از کادر درمانی برای تلاش‌هایشان تشکر و قدردانی کرد.

افسانه شجریان نیز که در بیمارستان حضور داشت از حضور شهرام ناظری تشکر کرد و این حضور را مایه دلگرمی خانواده دانست.

محمدرضا شجریان که طی چند سال گذشته با بیماری سرطان و عوارض آن دست وپنجه نرم می‌کند، طی روزهای اخیر به دلیل وخامت حالش در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته است. این اتفاق روز گذشته جمعه دوم اسفندماه باعث انتشار شایعه‌ای مبنی بر فوت استاد شد و دوبار تکذیب شد. همچنین دوست‌داران و هواداران شجریان جمعه شب با تجمع مقابل بیمارستان «جم» نسبت به وضعیت او ابراز نگرانی کردند که همایون شجریان با توضیحات خود باعث آرام جو موجود شد. همایون شجریان از دوست‌داران استاد شجریان و رسانه‌ها خواسته اخبار مربوط به پدرش را فقط از صفحه مجازی او پیگیری و دنبال کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز