مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما اعلام کرد:
تبلیغ فیلمهایی فاقد پیامهای اخلاقی و ارزشی در صداوسیما جایی ندارد/ علت پخش نشدن تیزر کلوپ همسران
مهدوی مهر مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما میگوید: دلیل پخش نکردن تیزر فیلم کلوپ همسران کیفیت پایین آن است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی صباغ زاده (کارگردان فیلم کلوپ همسران) از پخش نشدن آگهیهای تلویزیونی و همچنین مرحوم بودن از تبلیغات گلایه گرده بود.
مهدوی مهر (مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما) با ذکر علل مخالفت این کمیته با پخش تیزر و زیرنویس این فیلم، ادعای کارگردان و تهیهکننده فیلم کلوپ همسران را به طور کامل رد کرد.
وی ادامه داد: در صورت جلسه این کمیته که به امضای کارشناسان آن که همگی از چهرههای شناخته شده فیلم و سریال تلویزیون هستند رسیده صراحتا علل مخالفت اعضای کمیته ذکر شده است.
مهدوی مهر افزود: متن این صورتجلسه از این قرار است: باتوجه به اینکه این فیلم فاقد هرگونه پیام مثبت و آموزنده بوده است و از طرفی الفاظ نامناسب و شوخیهای خلاف عرف در آن دیده میشود اعضای کمیته سینمایی سازمان این فیلم را اثر ضعیفی دانستهاند و بنابراین مشمول حمایتهای تبلیغی صداوسیما قرار نمیگیرد.
مهدوی مهر با اشاره به وجود شوخیهای سخیف در این فیلم تصریح کرد: تبلیغ فیلمهایی فاقد پیامهای اخلاقی و ارزشی و مملو از شوخیهای سخیفی که بنیان خانواده را هدف قرار میدهد در قاب تلویزیون که رسانهای عمومی است، جایی ندارد.
مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما با بیان اینکه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار میرود با نگاهی دقیقتر به موضوعات فیلمهای سینمایی نظارت کند، گفت: جای تعجب است که شورای پروانه نمایش چرا به برخی فیلمها با چنین محتواهایی که بنیان خانواده را هدف قرار میدهد و متزلزل میکند مجوز اکران میدهد. گفتنی است کمیته سینمایی اداره کل بازرگانی صداوسیما متشکل از 7عضو است که برای حمایت از فیلمهای سینمایی و امتیاز پخش رایگان زیرنویسهای فیلمهای سینمایی در جلسهای تخصصی در خصوص صدور مجوز پخش تیزرها و زیرنویسهای فیلمهای سینمایی در حال اکران تصمیم گیری کرده و مراتب را به استحضار ریاست سازمان میرسانند.