خبرگزاری کار ایران

در جلسه هیئت انتخاب و خرید کتاب؛

میزان خرید کتاب توسط ارشاد مشخص شد

میزان خرید کتاب توسط ارشاد مشخص شد
کد خبر : ۷۶۳۶۴۲

خرید ۱۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال کتاب در جلسه ۶۰۸ هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

به گزارش ایلنا، خرید ۱۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال کتاب در جلسه ۶۰۸ هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

 در جلسه ۶۰۸ هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید ۴۳۳ عنوان کتاب در ۴۶ هزار و ۴۰ نسخه به مبلغ کل ۱۲ میلیارد و۶۵۲ میلیون  و ۲۰۰لنگر هزار ریال تصویب شد.  

عناوین کتاب‌های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیأت انتخاب و خرید کتاب به  نشانیhttp://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book   بارگذاری شده است.

مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به شرح زیر است:

الف) ناشران محترم بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی‌شان همراه با کتاب‌های مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب واقع در: جاده مخصوص کرج، کیلومتر ١٠، روبروی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبروی صنایع آموزشی (هنرستان پیام شهید)، تلفن: ٥١-٤٤٥٤٥١٤٩ ، مراجعه کنند و پس از تحویل کتاب‌ها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه (اتاق ٣٢٥)، مدارک زیر را به مسئول ذی‌ربط تحویل دهند:

۱.   رسید انبار ٢ برگی (نسخه ذی حسابی و امور مالی)

۲.    کپی پروانه نشر معتبر (از زمان تحوبل مدارک به معاونت، حداقل تا یک ماه اعتبار داشته باشد)

۳.   فاکتور فروش (اصل و تصویر):

الف)باید در سربرگ انتشارات و به صورت رسمی باشد (داشتن آرم، نشانی و شماره تلفن انتشارات در سربرگ الزامی است)

ب) فاکتورها دارای شماره و تاریخ باشند و تاریخ فاکتور و تاریخ رسید انبار برابر باشند.

ج) در قسمت خریدار ، فقط نام معاونت امور فرهنگی ذکر شود .

د) از اعلام شماره حساب و مانده بدهی در داخل فاکتور اجتناب شود .

و) مهر و امضاء فقط با خودکار یا قلم جوهر آبی مورد قبول است.

۴.    پرینت شماره شبا بانک ملی و تأییدیه بانک به نام صاحب پروانه نشر یا انتشارات

ب) ناشران محترم هنگام دریافت رسید انبار، حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا درصورت مغایرت‌های احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.

ج) مهلت مراجعه به انبار و تحویل کتاب و مدارک تا ٣ ماه بعد از اعلام در سایت است. از این رو باتوجه به اقتضائات اداری ـمالی معاونت،مراجعات بعدازمهلت مقررموردرسیدگی قرارنمی‌گیرد.

د) جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن‌های زیر تماس حاصل شود:

۱.   دفتر تحویل کتاب و برگزاری جلسات         ٣٨٥١٣٠٤٩   

۲.   دفتر تنظیم حواله خرید کتاب             ٣٨٥١٢٨٥٠

۳.   دفتر امور مالی                      ٣٨٥١٢٩٩٤

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز