در جریان یک نظرسنجی مطرح شد؛
رضایت اهالی رسانه از روابط عمومی جشنواره و نارضایتی از پردیس ملت
بیش از ۴۰۰ نفر از اهالی رسانه طی یک نظرسنجی دیدگاه خود را درباره میزبانی پردیس ملت در جشنواره فیلم فجر مطرح کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، پردیس سینمایی ملت در سی و ششمین دوره از جشنواره فیلم فجر میزبان اهالی رسانه و منتقدان سینمایی بود و کیفیت برگزاری جشنواره در این سالن طی یک نظرسنجی مورد ارزیابی قرار گرفت. برای افکارسنجی در این زمینه پرسشنامهای با ۲۳ سوال طراحی شد. این پرسشنامه برای تمامی کسانی که سال قبل کارت سینمای اهالی رسانه را داشتند، ارسال شد و از میان آنها ۴۰۲ نفر در این افکارسنجی شرکت کردند. آنها با پاسخهای خود رضایتمندی یا نارضایتی خود را از برگزاری جشنواره در پردیس سینمایی ملت بیان کردند.
در میان نظرات اعلام شده گزینههایی که به صورت مستقیم به امکانات و موقعیت فعلی پردیس سینمایی ملت همچون وضعیت پارکینگ (شامل تعداد پارکینگ، سهولت دسترسی و امنیت)، دسترسی به وسایل نقلیه عمومی، کیفیت سرویس اینترنت داخلی پردیس، موقعیت جغرافیایی پردیس ملت بیشترین امتیاز منفی را بدست آورده است و کیفیت سالنهای نمایش، نظم ورود و خروج به سالنها، تعداد کارت اختصاص داده شده به اهالی رسانه، جلوگیری از حضور افراد غیرمرتبط و کیفیت پاسخگویی روابط عمومی بیشترین نمره را کسب کرده است.
جزئیات این نظرسنجی و آرای افراد درباره پردیس ملت و کیفیت برگزاری جشنواره در جدول زیر آمده است: