بررسی ابعاد رسانهای المپیک ریو2016 در فرهنگسرای رسانه
نشست بررسی ابعاد رسانهای المپیک ریو 2016 سهشنبه 9 شهریور ماه ساعت 17 در فرهنگسرای رسانه و شبکههای اجتماعی برگزار میشود.
به گزارش ایلنا، المپیک 2016 ریو به پایان رسید و طبق معمول رویدادهای مشابه، بسیاری از معادلات ورزشی جای خود را به اتفاقات، پدیدهها و حاشیههای غیرقابل پیشبینی داد.
قهرمانان و نامآوران زیادی سقوط و نزول کردند. در مقابل، چهرههای جدیدی در عرصه قهرمانی معرفی شدند، که شاید به لحاظ فنی شخصیت قهرمانی نداشتند.
بررسی موشکافانه این رویداد بزرگ چه از نظر روانشناسی و چه از منظر اقتصاد، سیاست و جامعهشناسی به خوبی نشان دهنده آن است که المپیک به عنوان یک پدیده چند وجهی، به لحاظ هژمونیک سالهاست که یک پدیده ذاتاً رسانهای است.
المپیک ریو با ناکامیهای بسیار ورزش کشور به پایان رسیده اما پیشاپیش همانطوری که رسانهها برنز کیمیا علیزاده را طلا قیمت نهادند و باخت سلیمی را برد قیمت زدند؛ باید ببینیم که پس از ندیدن توفیق تیمهای داوری و مهندسی، احساسات مردمی به سمت همدردی با تیم شکست خورده کشتی فرنگی جریان رسانهای کشور از چه سمت و سویی قربانی میگیرد؟
همین نمایشها و حاشیههای پر رنگتر از متن و جنجال برانگیز رسانهای و این ناکامیها و اتفاقهای غیرمنتظره بهانهای شد که فرهنگسرای رسانه نشستی در همین راستا و در جهت بررسی فراز و نشیبهای المپیک 2016 ریو برگزار کند.
بررسی ابعاد رسانهای المپیک ریو سه شنبه 9 شهریور ماه ساعت 17 با حضور مسئولین ورزشی، فعالان رسانهای و خبرنگاران در فرهنگسرای رسانه و شبکههای اجتماعی برگزار میشود.
علاقهمندان جهت حضور در برنامه با شماره 3-22888681و یا ارسال عدد 1 به سامانه 2000183723 اقدام کنند . به لحاظ محدودیت نشست، اولویت دعوت با زمان ثبت نام علاقهمندان تعیین میشود.
علاقهمندان میتوانند جهت شرکت در برنامه به نشانی ابتدای خیابان پاسداران، خیابان گلنبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه کنند.