محمد رسولالله(ص) در ذهن پیروان اسلام رحمانی میماند
هیچ جایزهای توان رقابت با ماندگاری فیلم محمد رسولالله(ص) بر خاطرات تصویری صدها میلیون پیروان اسلام رحمانی و آزادی خواهان جهان ندارد.
به گزارش ایلنا، شرکت سینمایی نور تابان به عنوان سرمایهگذار، تهیهکننده و پخشکننده فیلم سینمایی محمد رسول الله (ص) به کارگردانی مجید مجیدی در پی عدم انتخاب این فیلم در بین نامزدهای نهایی فیلمهای خارجی زبان اسکار ۲۰۱۶ توضیحاتی به شرح زیرارائه کرد:
فیلم محمد رسول الله (ص) به کارگردانی هنرمند توانا و متعهد سینمای ایران مجید مجیدی بنابه ضرورت به تصویر کشیدن چهره رحمانی پیامآور مهر و محبت دین مبین اسلام در زمانه هجمههای تبلیغاتی گسترده دشمنان به این چهره نورانی به عنوان خاتمالانبیاءالمرسلین (ص) و دردانه خلقت بشریت به تولید رسید و در بدو تولید این فیلم مهمترین رسالت سازندگان و سرمایهگذاران فیلم، اشاعه اسلام رحمانی با زبان پر نفوذ سینما بوده است که بنابر اذعان خیل عظیم نخبگان داخلی و خارجی این فیلم توانسته است در این امر موفق گردد. از همان ابتدای تولید فیلم بر همه عوامل مسجل بود که در این راه مهم قطعا این فیلم دچار رفتارهای کینهتوزانه مخالفان اسلام رحمانی خواهد شد و همانگونه که از اخبار و گزارشها مشخص گردیده است این دشمنان همچنان بر طبل مخالفت با نشان دادن تصویر اسلام رحمانی میکوبند و همچنان برخلاف این کینهتوزیها از اقصی نقاط جهان شاهد درخواست خرید و نمایش فیلم برای علاقهمندان آن دردانه خلقت بشریت (ص) میباشیم.
مطمئنیم انتخاب و یا عدم انتخاب فیلم توسط آکادمی محترم اسکار از ویژگیهای والای مضمونی و فنی فیلم نمیکاهد و با سیر در تاریخ این جایزه چه بسا فیلمهایی با ارزشهایی به مراتب والاتر از انتخابشدگان نهایی در فهرست آکادمی اسکار قرار نگرفتند اما با گذشت دههها همچنان فیلمهای مغضوب این آکادمی در ذهن سینمادوستان ماندگارتر شدهاند.
فیلم محمد رسول الله (ص) نیز ضمن ماندگاری در ذهن سینمادوستان ویژگی منحصربفرد دیگری دارد که همان ماندگاری بر خاطرات تصویری صدها میلیون پیروان اسلام رحمانی و آزادی خواهان جهان خواهد بود که هیچ جایزهای توان رقابت با این دستاورد منحصربفرد را نخواهد داشت.
سازندگان فیلم تاکید میکنند آکادمی محترم اسکار فرصتی ویژه را در زمینه تهدیدات اسلام جعفی «با عدم معرفی این فیلم بزرگ در جامعه آمریکا» دریغ کرده است که آنچه این رفتار را سیاسی و یا ضدمذهبی نشماریم اما نمیتوانیم به عدم شناخت این آکادمی به این ضرورت جامعه جهانی خرده نگیریم و میدانیم که اسکار شاید در سینما برای تعداد محدودی از علاقهمندان این هنر هفتم «پایان دنیا» باشد اما برای سازندگان این فیلم این جایزه یکی از هزاران اهداف معرفی فیلم به جامعه جهانی بوده است و با برنامهریزیهایی که به عمل آمده است مطمئن میباشیم که همانگونه که پیام پیامبر رحمانیت (ص) به گوش تمام جهانیان در طی قرنها رسیده است، این فیلم نیز به سمع و نظر تمام بشریت در آینده نه چندان دور خواهد رسید و چگونگی «راه نفوذ به دلها» را خود پیامبر خوبیها (ص) به همه پیروان برحقش آموزش داده است.