خبرگزاری کار ایران

آغاز اکران یک فیلم کردی عاشقانه در هنر و تجربه

آغاز اکران یک فیلم کردی عاشقانه در هنر و تجربه
کد خبر : ۱۵۴۶۵۵۲

مراسم رونمایی و اکران فیلم سینمایی «ژیوار» به تهیه کنندگی و کارگردانی مریم امینی شامگاه سه شنبه اول آبان ماه با حضور سازندگان اثر، جمعی از هنرمندان و اهالی رسانه در پردیس سینمایی چارسو، توسط گروه سینمایی هنر و تجربه برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، مریم امینی کارگردان و تهیه کننده فیلم در ابتدای برنامه پس از خیر مقدم به مخاطبان گفت: امیدوارم که این فیلم برای شما لذت بخش باشد. این فیلم یک درام عاشقانه است که روایت دو عاشق را به تصویر می‌کشد.

وی ادامه داد:این فیلم یک اثر فولکلور بود و حقیقتا از بابت لوکیشن‌ها و از این باب که سعی کردم از بازیگران آماتور استفاده کنم سخت بود اما خدا را شکر توانستند و از عهده‌اش بر آمدند. زبان فیلم کردی و این اثر نیز یک فیلم کردی است. برای من تجربه این فیلم واقعا لذت بخش و حس می‌کنم که موفقیت آمیز بود.

مریم امینی در ادامه افزود: می‌خواهم از تمام عوامل و بازیگران و هر کسی که مرا در این کار یاری کرد تشکر ویژه‌ای داشته باشم بخصوص از بهمن محمدی که زحمت زیادی برای کار کشید و امشب حضور ندارد همینطور از پدر و مادرم که این مدت کنارم بودند و خیلی حمایتم کردند تا توانستم این کار را به نتیجه برسانم ممنونم.

تحسینی تدوینگر پس از خوشآمد گویی به حضار گفت: امیدوارم که از  تماشای این فیلم رضایت داشته باشید. تدوین این اثر با من بود و حقیقتا یک فیلم بسیار چالش برانگیز بود و من واقعا فکر نمی‌کردم که با چنین فیلمی روبرو شوم. زمانی که بحث سینک صداها و تصاویر شد در بخش‌هایی به کمک دستیارم خانوم رضایی می‌رفتم با اینکه سالهاست دیگر این کار را انجام نمی‌دهم اما برای اینکه از پس این پروژه حداقل در همان بحث اولیه سینک و اسمبل بر بیاییم لازم بود.

رضا دشتی بازیگر فیلم «ژیوار» با تشکر از مخاطبان گفت: این کار برای من چالش بزرگی داشت و یکسال مرا درگیر کرد و بعد یکسال که از این پروژه گذشته بود همچنان با چالش‌هایی مواجه بودم ولی سعی کردم که برای خانوم امینی بهترین خودم باشم. من از آقای سهند ویسی، سرور خوش‌ اقبال بازیگران نقش اصلی که امشب حضور ندارند هم بسیار متشکرم.

امیر آزاده بازیگر فیلم «ژیوار» با تشکر از حضور مخاطبان افزود: راجع به سختی‌های کار گفته شد ولی یک سری از لوکیشن‌ها مخصوصا روزهای آخر که لوکیشن‌ها در خود روستای ژیوار بود و اگر اغراق نکنم حدود نیم متر برف بر زمین بود و شرایط مخصوصا برای خانومی که می‌خواهد یک تیم را جمع کند واقعا سخت و دشوار بود و امیدوارم که در کارهای بعدیشان نیز موفق باشند.

آویسا نوری بازیگرفیلم «ژیوار» با تشکر از حضور مخاطبان افزود: ژیوار ماحصل یک اعتماد بجا به یک فرد کاربلد مثل مریم امینی بود و شخصا به او افتخار می‌کنم و تبریک می‌گویم. ژیوار برای من یادآور روزهای بیماری مادرم و روزهای بی مادری بود.

کلانتری آهنگساز فیلم نیز گفت:من به شخصه به تمام بازیگران مخصوصا خانوم امینی عزیز خسته نباشید می‌گویم. با توجه به لوکیشن‌هایی که در فیلم خواهید دید می‌گویم که ساختن فیلم در این لوکیشن‌ها جرات می‌خواهد همینطور بردن عوامل به چنین فضایی، اولین بار که فیلم را دیدم واقعا برایم تعجب برانگیز و دلهره آور بود که چگونه در چنین شرایطی کار انجام شده است. امیدوارم که فیلم را دوست داشته باشید. من در این پروژه به عنوان آهنگساز افتخار همکاری داشتم. چشم و دل سینمای هنر و تجربه به شما مخاطبان است و انتظار می‌رود که پس از دیدن فیلم تبلیغ کنید تا فیلم دیده شود بخصوص که فیلم سختی هم بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز