خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه تخصصی جامع و راهبردی سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود

نمایشگاه تخصصی جامع و راهبردی سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود
کد خبر : ۱۵۱۸۵۸۷

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان از برگزاری نخستین اکسپوی فرصت‌های سرمایه گذاری ایران (ایران اینوست اکسپو) و نخستین نمایشگاه تخصصی جامع و راهبردی در حوزه سرمایه‌گذاری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، علیرضا شه بخش گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی جامع و راهبردی سرمایه گذاری کشور ۵ تا ۷ مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و با مجوز رسمی از سازمان توسعه و تجارت و با رویکرد تخصصی در حل مشکلات سرمایه گذاران و سرمایه پذیران برگزار می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: تقویت توان جذب و بهره وری سرمایه گذاری، ارتقای امنیت فضای سرمایه گذاری، تنظیم سیاست های مناسب و متناسب سرمایه گذاری، ارتقای سواد مالی و سرمایه گذاری اقشار مختلف جامعه از جمله اهداف این نمایشگاه است.

به گفته شه بخش، نخستین اکسپوی فرصت‌های سرمایه گذاری ایران با همکاری مستقیم وزارت کشور، وزارت امور خارجه، سازمان سرمایه گذاری وزارت اقتصاد، سازمان توسعه و تجارت و اتاق ازرگانی ایران توسط هلدینگ چهار فصل برگزار می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اکسپوی سرمایه گذاری ایران نخستین و تنها نمایشگاه جامع بین المللی ارائه فرصت های سرمایه‌گذاری کشور است که هیأت های سرمایه گذاری بیش از ۸۰ کشور جهان از این نمایشگاه بازدید می کنند و در پاویون های موضوعی بین الملل نمایشگاه مستقر خواهند بود.

شه بخش همچنین اظهار کرد: امیدواریم که با برپایی این نمایشگاه بتوانیم مشارکت سیاستگذاران و تنظیم گران بخش خصوصی و دولتی و نهادهای مالی و سرمایه گذاران بخش دانش بنیان و نوآور داخلی و خارجی بیشتری را بخش گردشگری جذب کنیم.

علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی ثبت نام می توانند با شماره همراه ۰۹۰۳۱۲۳۹۲۸۱ و شماره مستقیم ۰۲۱۲۲۵۵۶۸۹۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز