خبرگزاری کار ایران

نمایش «لوبوتومی» به صحنه می‌رود

نمایش  «لوبوتومی» به صحنه می‌رود
کد خبر : ۱۴۸۸۳۸۹

نمایش «لوبوتومی» به کارگردانی سهاب محبعلی تابستان امسال روی صحنه می‌رود. این اثر درباره یکی از بدنام‌ترین شیوه‌های درمانی در قرن گذشته است.

به گزارش ایلنا، نمایش «لوبوتومی»به کارگردانی سهاب محبعلی تابستان امسال روی صحنه می‌رود. 

این نمایش به داستانی وهم‌انگیز درباره یکی از بدنام‌ترین شیوه‌های درمانی در قرن گذشته می‌پردازد که جان هزاران انسان را گرفت.  

متن این اثر را محبعلی نگاشته و نگاهی نیز به فیلم «خانه احمق‌ها» اثر آندری کونچالوفسکی داشته است. 

این نمایش دهمین اثر سهاب محبعلی در مقام کارگردان بعد از نمایش‌های «از دل گندمزاران»، «همینه که هست»، «مرگ بازی»، «غارنشینان»، «شب جنایتکاران»، «بی‌دیواری»، «آئورا»، «موشمرگی» و «راهنمای جامع هیولا شدن» خواهد بود. 

در این نمایش بازیگرانی چون محمدرضا حسن‌زاده، سحر حق‌شناس، احسان شیخی، یاسمن میرزایی، مبینا سلیمان‌فلاح، نوشین طیاری، مهدی طایفه‌عباسی، نازنین بیوک، فرتاش دوراندیش، شیما محمدی، مریم تمجیدی، نغمه احمدی، نسیم حقیقت، محمدرضا داودی، بهزاد ناجی، لیلی مهدوی، بیتا شیری، سوین رحیمی و مکیه حسینی به ایفای نقش می‌پردازند. 

سارا مقدم به عنوان دستیار کارگردان در این نمایش حضور دارد که محصولی از آکادمی تئاتر صحنه خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز