خبرگزاری کار ایران

سخنرانی مهدی منتظرقائم و مجید رضائیان درباره ژورنالیسم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۶۸۱

«ژورنالیسم تحقیقی: انسداد امید یا بارقه آزادی؟» عنوان نشستی است که در آن مهدی منتظرقائم و مجید رضائیان به اتفاق تعدادی دیگری از سخنرانان به ارایه مطلب می‌پردازند.

به گزارش ایلنا، انجمن علمی-دانشجویی علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه تهران، نشستی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار می‌کند.

در این نشست که «ژورنالیسم تحقیقی: انسداد امید یا بارقه آزادی؟» نام دارد، مهدی منتظرقائم و مجید رضائیان سخنرانی می‌کنند.

در بخش اول این نشست با عنوان «ژورنالیسم تحقیقی و دانشگاه»، مهدی منتظرقائم (عضو هیئت علمی گروه ارتباطات دانشگاه تهران) و مجید رضائیان (استاد دانشگاه و پژوهشگر ژورنالیسم) برای حاضران سخنرانی می‌کنند. در بخش دوم این برنامه نیز با عنوان «ژورنالیسم تحقیقی و میدان»، یاشار سلطانی (روزنامه‌نگار تحقیقی)، میلاد گودرزی (سردبیر سابق رسانه تحقیقی آوانت) و سیدصادق کاشانی (وکیل پایه یک دادگستری) ارایه مطلب می‌کنند.

این نشست روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶:۴۵ در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، تالار دکتر شریعتی برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای حضور آنلاین در این نشست از طریق https://survey.porsline.ir/s/iA2O7mq اقدام به ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز