خبرگزاری کار ایران

حضور غلامحسین امیرخانی در نشست پرسش و پاسخ «روایت باران»

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۵۶۸۷

غلامحسین امیرخانی با حضور در نمایشگاه «روایت باران» به پرسشهای مطرح شده پیرامون مباحث تخصصی در خط نستعلیق پاسخ می‌دهد.

به گزارش ایلنا، فرهنگسرای نیاوران میزبان بیش از ۲۰۰ اثر از هنرمندان هنرهای قرآنی است که در نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» شرکت کرده‌اند. 

این نمایشگاه در راستای رویکرد پژوهشی، میزبان پنل‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور اساتید، دانشجویان و هنرجویان خواهد بود. 

در این راستا جلسه پرسش و پاسخ پیرامون مباحث تخصصی در خط نستعلیق در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با حضور غلامحسین امیرخانی در ساعت ۱۶ الی ۱۸ در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. 

نمایشگاه «روایت باران» توسط نگارخانه «ترانه باران» به عنوان نگارخانه تخصصی هنرهای ایرانی- اسلامی و با همکاری صندوق اعتباری هنر در فرهنگسرای نیاوران و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی با محوریت قرآنی، و همچنین رشد و توسعه اقتصاد هنرهای ایرانی واسلامی و حمایت از هنرمندان فعال در عرصه آثار قرآنی برگزار شده است. 

لازم به ذکر است نمایشگاه «روایت باران» تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دایر است و علاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن نمایند. 

 با توجه به شهادت امام جعفر صادق (ع) روز شنبه ۱۵ اردیبهشت نمایشگاه «روایت باران» و مجموعه گالری‌های فرهنگسرای نیاوران تعطیل است. 

زمان برگزاری جلسه پرسش و پاسخ پیرامون مباحث تخصصی در خط نستعلیق: دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۶ الی ۱۸ است 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز