خبرگزاری کار ایران

«همه چیز از تیرماه شروع شد» در بازار کتاب

«همه چیز از تیرماه شروع شد» در بازار کتاب
کد خبر : ۱۳۶۸۵۶۶

کتاب «همه چیز از تیرماه شروع شد» نوشته علی حاجی‌پروانه در ۱۹۶ صفحه و با شمارگان ۳۰۰ نسخه راهی بازار نشر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، کتاب «همه چیز از تیرماه شروع شد» نوشته علی حاجی‌پروانه در ۱۹۶صفحه و با شمارگان ۳۰۰ نسخه به‌تازگی توسط انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر و راهی بازار نشر شده است.

ناگفته‌های یک خبرنگار از حدود چهار دهه کار رسانه‌ای موضوع کتابی است که با عنوان «همه چیز از تیر ماه شروع شد» توسط انتشارات سرو به زیور طبع آراسته شده است.

این کتاب روایتی از تلخ و شیرینی‌های کار خبرنگاری در پهنه وسیعی از حوادث از جنگ کردستان، آزادی خرمشهر، ماموریتی پر حادثه در پاریس تا گشت وگذاری در آمریکای لاتین را در بر می‌گیرد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«خدمت سربازی دردفترچه خاطرات نوشته ونانوشته کسانی که این دوره را سپری کرده‌اند مملوازتلخ وشیرین‌ها فراموش‌ناشدنی است که آن رادرداستان زندگی متمایز وبرجسته می‌کند. اماوقتی حوادث این ایام به کانون و محور رخدادهای بعدی زندگی تبدیل‌شود وآدمی را به درون گردابی از اتفاقات عجیب وغریب وسرنوشت‌سازپرتاب‌کند آن وقت دیگر ماجرا متفاوت می‌شود واین دقیقا همان چیزی است که برای من اتفاق افتاد. تجربه تلخ جنگ‌داخلی درکوچه پس‌کوچه‌های سنندج تا ورود به دنیای خبرنگاری، وازلمس غربتِ یک ملت درجنگی نا برابر تا مشاهده ازنزدیک سازوکارهای نا مردی درپاریس‌ولندن.

همه و همه از سربازی و از تیر ماهی داغ در کردستان کلید خورد…»

این کتاب با شمارگان ۳۰۰ نسخه و بهای۱۰۰ هزارتومان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت سفارش و خرید کتاب با انتشارات سرو موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به شماره ۸۸۶۵۷۰۲۶ داخلی (۶۵۶ و۶۵۷) تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز