سرمایهگذاری ۱۰ میلیاردی مردم بر روی طرحهای دانش بنیان در مسابقه «کارویا»
مسابقه تلویزیونی «کارویا» که با تاکید بر توجه به شرکتهای دانش بنیان در حال پخش است، توانسته بیش از ۱۰ میلیارد سرمایه گذاری بر روی طرحهای برتر راه یافته به سکوی تامین مالی انجام دهد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانهای اوج، مسابقه تلویزیونی «کارویا» که به همت استودیو نوبین و توسط سازمان اوج تولید شده، با محوریت ارائههای کوتاه (آسانسوری) درصدد است تا با شناساندن ایدهها و طرحهایی که به محصول یا خدمات رسیدهاند، علاوه بر حمایت مالی از آنها، فرصت سرمایهگذاری مردمی را نیز فراهم کند.
تاکنون هشت قسمت از این مسابقه روی آنتن شبکه یک سیما رفته که با استقبال مخاطبان و فعالان حوزه دانشبنیان مواجه شده و شاهد سرمایهگذاری بیش از ۱۰ میلیاردی مردم بر روی طرحهای برتر راه یافته به سکوی تامین مالی جمعی بودهایم که با توجه به نوپا بودن این نوع سرمایهگذاری در ایران اتفاق قابل تاملی محسوب میشود.
مسابقه تلویزیونی «کارویا» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری تولید شده و در آن بیش از ۱۰۰ شرکت دانشبنیان و استارتاپ به رقابت با یکدیگر میپردازند تا طرحهای برتر شناسایی و مورد حمایت مردمی قرار گیرند.
آشنایی بیشتر با ثمره محصولات و خدمات شرکتهای دانشبنیان و استارتاپهای موفق و مزیتهای اقتصادی ایران، مهمترین نکتهای است که در این مسابقه تلویزیونی مورد توجه قرار گرفته است.
از نکات قابل توجه در مسابقه تلویزیونی «کارویا» تضمین صد درصدی سرمایه مردمی توسط صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری است که بر روی طرحهای راه یافته به سکوی تامین مالی جمعی سرمایهگذاری میکنند.
مسابقه تلویزیونی «کارویا» روزهای دوشنبه و سهشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و باز پخش این مسابقهی تلویزیونی چهارشنبه و جمعه، ساعت ۸:۳۰ روی آنتن شبکه یک میرود.