خبرگزاری کار ایران

شیوه نامه انتخاب غرفه برتر در نمایشگاه مطبوعات اعلام شد

کد خبر : ۲۲۱۹۰۴

در روز پایانی نمایشگاه و در هریک از ۹ حوزه، از یک غرفه تقدیر می‌شود و یک غرفه به‌عنوان غرفه بر‌تر مشروط به کسب حداقل ۵۰ امتیاز توسط هیأت انتخاب معرفی می‌شود.

ستاد برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات، شیوه نامه انتخاب غرفه بر‌تر نمایشگاه مطبوعات را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، در متن این شیوه‌نامه آمده است:

در راستای قدردانی از فعالیت رسانه‌های مؤثر، ایجاد انگیزه و هدفمندی رقابت در نمایشگاه مطبوعات، شیوه‌نامه زیر به تصویب شورای سیاستگذاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات رسیده است:

۱) در روز پایانی نمایشگاه و در هر یک از ۹ حوزه زیر، از یک غرفه تقدیر می‌شود و یک غرفه نیز به عنوان غرفه بر‌تر مشروط به کسب حداقل ۵۰ امتیاز توسط هیأت انتخاب معرفی می‌شوند:

خبرگزاری ها / روزنامه ها / مؤسسات مطبوعاتی / رسانه‌های محلّی / دین و اندیشه / آموزشی، تخصصی / سیاسی، اقتصادی / عمومی، خانوادگی / فرهنگی، هنری

در سایر بخش‌ها به دلیل پایین بودن نسبی تعداد غرفه‌ها، انتخاب غرفه صورت نمی‌گیرد.

طراحی و دکوراسیون غرفه(بسته به نوع مالکیت رسانه) ۱۰ امتیاز، برنامه‌های غرفه و خلاقیت در ارائه خدمات۲۰ امیتاز

عدم تخطی از دستورالعمل انضباطی نمایشگاه ۲۰ امیتاز، همکاری با ستاد نمایشگاه۱۰ امیتاز، میزان تأثیر در شکوه نمایشگاه(کیفیت و تأثیر در میزان حضور مردم) ۲۰ امتیاز، برنامه‌های جانبی که قبلاً به بروشور رسمی نمایشگاه داده و اجرا شده باشد۵ امیتاز

نظرسنجی‌های ستاد نمایشگاه ۵ امتیاز.

شاخص‌ها توسط اعضای هیأت هفت نفره انتخاب به شرح زیر ارزیابی می‌شود:

قائم مقام ستاد برگزاری نمایشگاه، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه، شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی مدیریتی شامل رؤسای شرکت تعاونی مطبوعات، انجمن صنفی روزنامه‌های غیردولتی، انجمن مدیران مسئول نشریات کشور و انجمن نشریات کشاورزی(۴ نفر).

یک غرفه نیز به عنوان غرفه بر‌تر نمایشگاه اعلام خواهد شد.

ارسال نظر
پیشنهاد امروز