فصلنامهی وسایل ارتباط جمعی رسانه منتشر شد
فصلنامهی علمی - ترویجی وسایل ارتباط جمعی رسانه با مقالاتی از کارشناسان حوزه رسانه و ارتباطات منتشر شد.
شماره ۹۵ فصلنامهی علمی - ترویجی وسایل ارتباط جمعی رسانه در دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها در تابستان۱۳۹۳ منتشر شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا؛ عناوین مطالب و سرفصلهای این شماره عبارتنداز: معرفی و ارزیابی مدل اقناعی احتمال موشکافی(علیرضا دهقان، آرین طاهری)، آسیبشناسی اطلاعرسانی خدمات دولت در رسانهها از منظر خبرنگاران و مسؤولان روابط عمومی(مهدخت بروجردیعلوی، صفورا بیگنه)، دیپلماسی رسانهای؛ چالشها و تعاملات رسانهها و دستگاههای دیپلماتیک(رها خرازی آذر)، خشونت در مطبوعات(گیتا علی آبادی)، نقش رسانهها در نهادینهسازی اقتصاد مقاومتی(مجید ملکان، زهره جوادیه)، رسانهی موسیقی و جوانان ایرانی با تمرکز بر موسیقی در تلویزیونهای ماهوارهای فارسی زبان(عبدالله بیچرانلو)، مدلهای ارتباطی و ارتقای آگاهی از حقوق شهروندی(ابراهیم سپهوند، علی گرانمایهپور، مسلم ملکیحسنوند)، گزارش نشست تخصصی جایگاه نظام صنفی در رسانههای ایران و فهرست گزیدهی مقالات ارتباطات جمعی در مطبوعات(مهرناز ندیری).
این شماره از فصلنامه تخصصی؛ به مقالاتی از کارشناسان حوزه رسانه و ارتباطات اختصاص یافته است.