خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای عالی استان‌ها:

پیش نیاز جذب گردشگر داشتن شهرهای آباد و جذاب است

پیش نیاز جذب گردشگر داشتن شهرهای آباد و جذاب است
کد خبر : ۱۷۰۱۱۳

اگر شهرها آباد و جذاب نباشد، موضوع جذب گردشگر هم با چالش مواجه می‌شود / شوراها برای شناخت و رسیدگی و حل مشکلات مردم ایجاد شد، نمی‌توان در برنامه‌های مختلف گفت به ما کاری ندارد، جزو وظایف شوراها نیست.

رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه پیش نیاز جذب گردشگر داشتن شهرهای آباد و جذاب است افزود: اگر شهرها آباد و جذاب نباشد، موضوع جذب گردشگر هم با چالش مواجه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مهدی چمران که پیش از ظهر امروز پنجشنبه در اجلاسیه شورای عالی استان‌ها در شیراز سخن می گفت به بحثحق بیمه کارگران ساختمانی اشاره کرد و افزود: این حق بیمه در راه خودش هزینه نمی‌شود.

وی ادامه داد: امروز حق بیمه کارگران ساختمانی بهانه‌ای شده است برای عده‌ای که بدون پروانه و مجوز اقدام به ساخت و ساز کنند.

چمران گفت: موضوع بیمه کارگران ساختمانی، حرف و موضوعی زیبا و جذاب و خوب است با طرح این سئوال که اما آیا تمام هزینه‌های دریافتی در مسیر خودش مصرف می‌شود. زمانی که بحثبیمه تامین اجتماعی کارگران ساختمانی مطرح شد همه ما خوشحال شدیم که کارگران ساختمانی بیمه می شود اما این اتفاق روی نداده است.

نماینده مردم تهران در شورای اسلامی این شهر همچنین با انتقاد از مالیات بر ارزش افزوده و با بیان اینکه تجمیع عوارض تبدیل به مالیات ارزش افزوده شده است، گفت: مالیات بر ارزش افزوده قلک نیست که هرزمان جایی پول کم آمد، از آن صرف کنیم.

چمران گفت: ابتدا قرار بود از ۵ درصد مالیات برارزش افزوده سهمی متناسب ۵۰ درصد به شهرداری‌ها پرداخت شود، اما سال بعد ۳ به ۲ شد و در زمان دیگری همه آن را به بهداشت و درمان اختصاص دادند، اینگونه نمی‌توان پیش‌ رفت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه خاطرنشان کرد: شوراها برای شناخت و رسیدگی و حل مشکلات مردم ایجاد شد، نمی‌توان در برنامه‌های مختلف گفت به ما کاری ندارد، جزو وظایف شوراها نیست.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز