خبرگزاری کار ایران

پیشنهادی برای بهینه سازی شبکه تلفن همراه؛

یک سایت آنتن دهی دیگر در شهرک صنعتی شیراز راه اندازی شود

یک سایت آنتن دهی دیگر در شهرک صنعتی شیراز راه اندازی شود
کد خبر : ۱۵۴۸۹۱۷

نشست تخصصی کارگروه اقتصاد و زیر بنایی مجمع بسیجیان استان فارس موضوع بررسی مشکلات زیرساخت مخابرات صنایع و شهرک های صنعتی صورت پذیرفت.

به گزارش ایلنا، رئیس کارگروه اقتصاد و زیربنایی مجمع بسیجیان استان فارس در حاشیه نشست کارگروه اقتصاد و زیر بنایی مجمع بسیجیان استان فارس با مدیرعامل مخابرات فارس، گفت: توسعه صنعتی، کاهش آلایندگی و بار ترافیکی، کمک به توسعه کارآفرینی، ساماندهی صنایع کوچک و جذب سرمایه‌گذاران از مهم‌ ترین اهداف و برنامه هایی است که ما در کارگروه اقتصاد و زیربنایی مجمع بسیج استان دنبال می کنیم.

علی اصغر پناهی، ادامه داد: با تکمیل زیرساخت‌ ها و امکانات زیربنایی در شهرک ‌ها و نواحی صنعتی و راه اندازی واحدهای صنعتی، شاهد رشد اشتغال و توسعه صنعتی خواهیم بود.

به گفته پناهی، یکی از موضوعاتی که در راستای تکمیل زیرساخت های شهرکهای صنعتی در دستورکار پیگیری کارگروه اقتصاد و زیربنایی مجمع بسیج استان است، به همین منظور اقدام به برگزاری جلساتی با مدیران مربوطه کرده ایم.

وی افزود: از موضوعات مطرح شده در جلسه کارگروه اقتصاد و زیربنایی مجمع بسیجیان فارس، بحث فیبر نوری و رفع خرابی تلفن ها در شهرک صنعتی بزرگ شیراز بود که به نتایج خوبی رسیدیم.

رئیس کارگروه اقتصاد و زیربنایی مجمع بسیجیان استان فارس با بیان اینکه مقرر شد طرح تامین برق موردنیاز چهار سایت موجود در شهرک صنعتی شیراز ارائه و اجرا شود، تصریح کرد: پیشنهاد شد درجهت بهینه سازی شبکه تلفن همراه یک سایت دیگر در شهرک صنعتی شیراز راه اندازی شود.

وی در پایان عنوان کرد: به منظور افزایش بهره وری صنعتگران، کلاس ها و کارگاهی هایی جهت آموزش آخرین تکنولوژی های روز دنیا که مرتبط با حوزه کاری آنهاست، برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا هومان محمودی مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه فارس،  علی اصغر پناهی رئیس گروه اقتصاد و زیربنایی مجمع بسیجیان استان،  فاضلی مدیر فناوری اطلاعات استانداری فارس،  حسین پناهی مسئول سازمان بسیج صنعت و معدن استان،  زارع معاون شرکت شهرک های صنعتی فارس، باصری مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی شیراز، رنجبر مدیر کلینیک صنعت معدن و معاونین شرکت مخابرات فارس در جلسه بررسی مشکلات زیر ساختی شبکه فیبر نوری و سیار شهرک های صنعتی استان حضور داشتند. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز