خبرگزاری کار ایران

با ورود بازرسی کل فارس؛

‌مشکل ١٠‌ ساله کم‌آبی شهرک صنعتی شیراز رفع شد

‌مشکل ١٠‌ ساله کم‌آبی شهرک صنعتی شیراز رفع شد
کد خبر : ۱۵۴۵۶۰۵

بازرسی کل استان فارس در راستای حمایت از تولید گامی اساسی برای رفع مشکل ١٠‌ساله کم‌آبی ٤هزار و ٦٠٠ فعال اقتصادی حوزه صنعت و تجارت شهرک صنعتی شیراز برداشت.

‌به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان فارس، یکی از رویکرد‌های سازمان بازرسی در دوران تحول و تعالی حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و واحد‌های تولیدی است که رئیس سازمان بازرسی همواره بر روی این موضوع تاکید دارد.

‌بر این اساس بازرسی کل استان فارس بازدید از واحد‌های تولیدی را در دستور کار دارد و رفع مشکلات و چالش‌های پیش‌روی این واحد‌ها به‌عنوان یک اولویت دنبال می‌شود.

‌در این راستا چندی قبل رئیس منطقه سه سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان فارس از شرکت‌های صنعتی و خدماتی موجود در شهرک صنعتی بزرگ شیراز بازدید کرد و در جلسه با مدیران این واحد‌ها مشخص شد هزینه اشتراک بیش از ۵۰میلیارد تومانی پرداخت شده اما تاکنون نسبت به نصب و راه اندازی خط جدید آبرسانی اقدام نشده است.

‌با‌توجه‌به گله‌مندی صنعتگران و فعالان اقتصادی نسبت به موضوع بازرسی کل استان فارس به این مسئله ورود کرد و با ارسال نامه‌های هشداری به مدیران عامل آبفا و آب منطقه‌ای فارس خواستار رفع دغدغه‌های این افراد شد.

‌بر همین اساس با ورود و پیگیری بازرسی کل استان فارس و در راستای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری پس از گذشت ١٠ سال مشکل کم‌آبی چهار هزار و ٦٠٠ حوزه صنعت و تجارت شهرک صنعتی شیراز شهرک صنعتی شیراز مرتفع شد.

‌جواد باصری عضو هیات مدیره شهرک صنعتی بزرگ شیراز با ارسال نامه‌ای به بازرسی کل استان فارس از ورود و پیگیری بازرسی در رفع مشکل کم‌آبی این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

‌در این نامه اشاره شده که نزدیک به ١٠ سال است که شهرک صنعتی بزرگ شیراز به‌واسطه تعهد مازاد بر منابع ایجاد شده با مشکل کم‌آبی مواجه است که با پیگیری و نظارت مجدانه بازرسی کل استان فارس انشعاب آب جدید این شهرک وصل شده و به نمایندگی از ٤هزار و ٦٠٠ صنعتگر و فعال اقتصادی مستقر در شهرک صنعتی در‌خصوص صیانت از حقوق تولیدکنندگان تقدیر و تشکر دارم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز