خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر صدرا خبر داد؛

کاهش درآمد شهرداری صدرا در بخش ساخت‌و‌ساز نسبت به سال گذشته

کاهش درآمد شهرداری صدرا در بخش ساخت‌و‌ساز نسبت به سال گذشته
کد خبر : ۱۵۴۵۰۹۷

جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر صدرا با چهار دستور کار روند تدوین سند چشم‌انداز و سند میان مدت توسعه شهر ، بررسی و ارائه گزارش درآمد و هزینه‌های شش ماهه اول سال‌جاری، بررسی و گزارش تدوین آیین‌نامه رفاهی به‌کارکنان و مدیران و گزارش روند پیگیری جهت دریافت تسهیلات و اوراق قرضه براساس بودجه و سیاست‌های شورا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر صدرا با اشاره به جلسه کمیسیون گفت: در این جلسه کلیات و جزییات گزارش عملکرد شش ماهه اول شهرداری صدرا در حوزه برنامه‌و‌بودجه و منابع انسانی و دو دستور کار مورد بررسی قرار گرفت.

هاشم عزیزی در‌خصوص تصمیمات کمیسیون گفت: جهت تسهیل در امور و رضایت‌مندی مردم، تصمیم بر این شد که شهرداری صدرا ظرف مدت یک ماه نسبت به ایجاد درگاه بانکی اقدام کند و نتیجه را به‌صورت مکتوب به شورا ارسال کنند.

‌وی افزود: همچنین با‌توجه‌به کاهش درآمد شهرداری صدرا در بخش ساخت‌و‌ساز نسبت به سال گذشته، مقرر شد شهرداری نسبت به ایجاد راهکار‌های عملی جهت دعوت بخش خصوصی و انبوه‌سازان با هدف سرمایه‌گذاری در شهر صدرا و همچنین تسهیل امور اداری و جلوگیری از بروکراسی غیر ضروری در صدور پروانه ساخت، اقدامات لازم را انجام داده و نتیجه ظرف مدت یک هفته به شورای اسلامی شهر صدرا ارسال شود.

عزیزی به تاخیر شهرداری در ارسال گزارش عملکرد درآمد و هزینه اشاره کرد و گفت: با‌توجه‌به اینکه شهرداری صدرا گزارش عملکرد درآمد و هزینه را جهت تصویب تاکنون به شورای ارسال نکرده است، به شهرداری تاکید شد مطابق قانون با قید فوریت جهت تصویب گزارش عملکرد و اطلاع‌رسانی آن اقدام کند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر صدرا افزود: همچنین مقرر شد شهرداری صدرا گزارش ۶ ماهه پرداخت رفاهی کارکنان به‌صورت سرانه به تفکیک نیرو‌های رسمی قراردادی و شرکتی حداکثر ظرف مدت یک هفته به‌صورت مکتوب به شورای ارسال کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز