خبرگزاری کار ایران

اهدای ۲۵ هزار بسته نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند فارس و شیراز

اهدای ۲۵ هزار بسته نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند فارس و شیراز
کد خبر : ۱۵۲۳۸۷۶

شهردار شیراز از اهدای ۲۵ هزار بسته نوشت افزار و بسته آموزشی به دانش آموزان نیازمند در استان فارس و شیراز بامشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز، سپاه فجر استان فارس، قرارگاه امنیتی اجتماعی احمدبن موسی (ع) و سازمان بسیج دانش آموزی در باغ عفیف آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا، شهردار شیراز اظهار داشت: با توجه به رسالت انقلاب اسلامی و تأکید مقام معظم رهبری در کمک به نیازمندان و مستضعفین، توزیع ۲۵ هزار بسته نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند استان فارس و شیراز، اقدامی بسیار ارزشمند است. 

محمدحسن اسدی گفت: شهرداری شیراز با همکاری و همدلی شورای اسلامی شهر در راستای سیاست گذاری های کلان در رفع محرومیت و زدودن رنگ محرومیت از چهره کلان شهر شیراز دست به فعالیت‌های ارزشمند و اثرگذاری زده و تمام تلاش خود را در رفع محرومیت و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان کم برخوردار دارد.

اسدی بیان کرد: با تعریف هزینه کرد ۳درصدی بودجه عمرانی شهرداری شیراز در مبحث محرومیت زدایی و با توجه به اهمیت ارتقاء سطحی فرهنگی و آموزشی دانش آموزان کم برخوردار تلاش کردیم با شروع فصل مدارس و با هدف حمایت از دانش آموزش کم برخوردار نسبت به تهیه ۲۵ هزار بسته کمک آموزشی و نوشت افزار با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز، سپاه فجر استان فارس، قرارگاه امنیتی اجتماعی احمدبن موسی(ع) و سازمان بسیج دانش آموزی و جمعی از خیرین اقدام کنیم که حدود ۱۲ هزار از این بسته ها تقدیم دانش آموزان کم برخوردار این شهر می شود تا هیچ دانش آموزی به دلیل کمبود امکانات از تحصیل باز نماند.

شهردار شیراز اظهار امیدواری کرد و گفت: امید است با توزیع این بسته های نوشت افزار و کمک آموزشی بتوانیم کمک کرده تا در هیچ جای استان خصوصاً شهر شیراز، دانش آموزی به دلیل کمبود امکانات، جامانده از تحصیل نباشد.

وی در پایان از همه خیرین که در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه  مشارکت داشتند قدردانی و ابراز امیدواری کرد با استمرار این چنین همت های بزرگ و همراهی خیرین رفع محرومیت کامل را از چهره شهر شیراز به دنبال داشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز