خبرگزاری کار ایران

دبیر مجمع نوشت افزار ایرانی در شیراز:

به خودکفایی در تولید نوشت افزار رسیده‌ایم

 به خودکفایی در تولید نوشت افزار رسیده‌ایم
کد خبر : ۱۳۹۱۱۵۵

نمایشگاه نوشت افزار ایرانی در مجتمع تجاری فخرآباد شیراز در محل دروازه کازرون افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، دبیر مجمع نوشت افزار ایرانی نیز ضمن تشریح سابقه نمایشگاه مذکور گفت: این نمایشگاه حدود 10 سال است که در ایران راه افتاده است و از یک دهه پیش تا کنون با برگزاری آن سهم نوشت افزار ایرانی در سبد مشتریان به 60 درصد رسیده است که بی گمان این اتفاق حاصل یک سری اقدامات فرهنگی از جمله نمایشگاه نوشت افزار بوده است.

محمد یقینی افزود: جهت اینکه اقدامات انجام شده در راستای فرهنگ ایرانی اسلامی، به اطلاع مردم برسد نمایشگاه ایران نوشت که یک نمایشگاه ملی محسوب می شود در شیراز برگزار شد.

یقینی با بیان اینکه از سال گذشته نمایشگاه های استانی در کشور و در استان هایی چون مشهد قم تبریز اهواز اصفهان یزد شیرازو... برگزار شده است، افزود: با توجه به تنوع اقلام، مردم می توانند نیازنوشت افزاری خود را در این نمایشگاه برطرف کنند.

به گفته وی در این نمایشگاه محصولاتی چون خودکار، مداد پاک کن، محصولات کاغذی، دفتر، کیف و جامدادی و... عرضه خواهد شد.

وی در عین حال با بیان اینکه در آستانه  خودکفایی در تولید نوشت افزارهستیم، اظهار داشت: با توجه به رویکردی که دنبال شده، در دهه جدید شاهد صادرات نوشت افزار به منطقه  نیز خواهیم بود.

دبیر مجمع نوشت افزار ایرانی تصریح کرد: این نمایشگاه در عراق برای دومین سال متوالی نمایشگاه برگزار شده و در سایر کشورها همچون  روسیه و افغانستان و ...نیز بازار سنجی ها انجام شده است.

 به خودکفایی در تولید نوشت افزار رسیده‌ایم

دبیر نمایشگاه نوشت افزار ایرانی نیز با اشاره به نگاه عمیق نوشت افزار ایرانی به فرهنگ ایرانی اسلامی خاطرنشان کرد: نوشت افزار ایرانی به نوعی جهان بینی و هویت دانش آموزان را شکل می دهد چراکه 12سال یک دانش آموز با آن سر و کار دارد ضمن اینکه در دانشگاه نیز نوشت افزار استفاده خواهد شد.

محمد امین قربانعلی افزود: نوشت افزار ایرانی به عنوان یک حلقه میانی مساله محور برای خانواده ها ذائقه سازی می‌کند تا ضمن ارائه فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی، ذائقه دانش آموزان را مبتنی بر فرهنگ خودمان بسازد.

قربانعلی با بیان اینکه این جشنواره یکی از مهم ترین رویدادهای فرهنگی کشور است، اظهار داشت: امسال برای دومین بار شاهد برگزاری این نمایشگاه در شیرازهستیم.

وی در خصوص ساعت کار نمایشگاه نیز گفت: این نمایشگاه همه روزه از ساعت ده صبح تا ده شب میزبان علاقه مندان است و از خانواده ها انتظار داریم حتی اگر فرزند مدرسه ای ندارند از این نمایشگاه در راستای ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی دیدن کنند و به اطلاع دیگران نیز برسانند.

قربانعلی با اشاره به اینکه پارسال استقبال بسیار خوبی از نمایشگاه انجام شده است، اظهار داشت: محصولات این نمایشگاه به صورت مستقیم از تولیدی ها تهیه می شود لذا  با کم ترین سود به دست مردم می رسد که از نظر اقتصادی به نفع مردم است.

این نمایشگاه تا هفتم مهرماه در محل مجتمع تجاری فخرآباد واقع در دروازه کازرون برپا شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز