خبرگزاری کار ایران

نعمت زاده در صحن علنی مجلس:

از تمام هیت مدیره شرکتها استعفا داده ام/ اسناد موجود است

از تمام هیت مدیره شرکتها استعفا داده ام/ اسناد موجود است
کد خبر : ۳۲۷۹۸۰

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر اینکه با توجه به سابقه 40 ساله در صنعت و مدیریت صلاح نبود بیکار باشم و بنا به درخواست دوستان در هیأت مدیره برخی موسسات و سازمان ها مشغول فعالیت بودم گفت: در مرداد سال 92 از هیأت مدیره 19 شرکت استعفا دادم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا نعمت زاده در نشست علنی امروز (دوشنبه، 16 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک به مناسبت روز دانشجو در پاسخ به سوال حمید رسایی نماینده مردم تهران گفت: بنده کارمند رسمی نهاد ریاست جمهوری بودم در سال 88 بعد از 30 سال خدمت بازنشسته شده و نزدیک 3 سال و اندی نیز بازنشسته  بودم با توجه به سابقه 40 ساله در امر صنعت و مدیریت به طور حتم صلاح نبود بیکار باشم و سعی کرده بنا به درخواست برخی دوستان در نهادها و صندوق های بازنشستگی و همچنین بخش خصوصی کمک کنم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: با حضور در برخی نهادها و سازمان ها تلاش در جهت پیشبرد پروژه های مختلف صنعتی را آغاز کردم و به همین دلیل در این مدت به تدریج از فعالیت در یک شرکت به چندین سازمان مشغول شده و عمدتاً به صورت مدیریتی و با واگذاری یک سهم عضوی از هیأت مدیره آنها شدم.

وی افزود: عمده فعالیت بنده در چابهار در جهت ایجاد یک مجموعه پتروشیمی با توجه به تجاربی که داشتم بود که بنا بر این فعالیت یک سهم مدیریت به بنده اختصاص داده شد که تمامی مدارک آن نیز موجود بوده که در پی آن از بنده امضا گرفتند که سهم مذکور متعلق به بنده نیست ولی عضوی از هیأت مدیره آن هستید.

نعمت زاده ادامه داد: اکنون این واحد وابسته به سرمایه گذاری ساتا بوده که متعلق به صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح و چندین شرکت خصوصی دیگر است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: با توجه به دستور و نظر دکتر روحانی اوایل مرداد سال 92 و دستور که رئیس جمهور دادند مبنی بر قبول مسئولیت در وزارت صنعت، معدن و تجارت بنده از تمامی این شرکت ها به موجب اصل 141 که کارمند دولت نباید شغل دومی داشته باشد استعفا دادم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز