پیام علی فاضلی به مناسبت دوازدهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری ایلنا:
جلب اعتماد مخاطبان عامل موفقیت رسانه است
خبرگزاری کار ایران(ایلنا) دوازده سال پیش هنگامی به جمع خبرگزاری های کشور پیوست که نیاز به آن محسوس بود.
خبرگزاری کار ایران(ایلنا) دوازده سال پیش هنگامی به جمع خبرگزاری های کشور پیوست که نیاز به آن محسوس بود.
علی فاضلی رییس اتاق اصناف کشور گفت: ایلنا در عمر فعالیت خود به ویژه دو سال گذشته در مقایسه با رقبا کم نداشته و توانسته با ارسال صحیح و به موقع اخبار و روشنگری واقعیت های جامعه در زمینه اخبار سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بالاخص خبرهای مرتبط با اصناف موفق عمل کند.
وی ادامه داد: سرعت، صحت و دقت از موارد بسیار مهمی است که یک رسانه با داشتن آن می تواند اعتماد مخاطبان را جلب کند که این مهم در خبرهای ایلنا بویژه اخبار اقتصادی آن به چشم می خورد.
وی تصریح کرد: بسیاری از سازمان های دولتی و غیردولتی در حوزه های مختلف خبری اعم از سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی موفق شدند مشکلات، مطالب، دیدگاه ها و البته موفقیت های خود در عرصه های گوناگون را از طریق خبرگزاری ایلنا انعکاس دهند و به گوش مسئولان ذیربط و مخاطبان برسانند.
رییس اتاق اصناف کشور خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی هایی که رسانه های خبری را در افزایش شمار مخاطبان افزایش می دهد، رعایت اصول حرفه ای و بی طرفی و همچنین بیان حقایق و واقعیت ها است که ایلنا در این بخش نیز موفق عملکرد کرده و توانسته همواره بر جلب مخاطبان جدید و البته اعتبار خود بی افزاید.
وی در پایان گفت: بسط و گسترش فرهنگ اطلاع رسانی بخصوص برای جامعه کارگری از اهداف مهم تاسیس خبرگزاری ایلنا اعلام شده که به اعتقاد من ایلنا با انتشارصحیح اخبار گوناگون علمی، اقتصادی، ورزشی و… از این بخش توانسته رضایت این قشر را کسب کند.