خبرگزاری کار ایران

«نوشین» خاطره شیرین ۷۵ ساله در ایران

«نوشین» خاطره شیرین ۷۵ ساله در ایران
کد خبر : ۱۵۴۶۵۱۲

کلوچه "نوشین" خاطره مشترک ایرانی‌ها از کوچک و بزرگ است. با وجود عمر ۷۵ ساله این برند همچنان کیفیت آن پابرجاست.

به گزارش خبرگزاری ایلنا؛ پیشینه فعالیت اولیه بنیان‌گذار برند نوشین،  زنده یاد محمد علی بگلری، در عرصه تولید انواع شیرینی و کلوچه سنتی به بیش از ۷۵ سال قبل و به سال ۱۳۲۸ برمی‌گردد.  چند سال بعد در سال ۱۳۳۲،  با د‌رایت و تلاشهای مستمر وی نوعی شیرینی به روش سنتی توسط نامبرده تولید شد که از آن زمان با نام و برند «کلوچه نوشین» و «نوشین»  به مصرف کنندگان عرضه شده است.

در سال ۱۳۵۳ با تاسیس شرکت "نوشین فرد" توسط نامبرده، اولین ماشین کلوچه‌سازی با پیشنهاد و همکاری آقای بگلری در کشور ژاپن طراحی و ساخته شد و در اختیار شرکت "نوشین فرد" برای تولید انواع کلوچه قرار گرفت. پس از آن، بخاطر این سابقه و وسعت دید، نام او به‌عنوان «بنیانگذار صنعت تولید کلوچه» در ایران و جهان ماندگار شده است.

کم کم با پیشرفت تکنولوژی و طراحی و ساخت فرهای تونلی پخت کلوچه، ایشان توانستند تحولی دیگر را در تولید انواع کلوچه بصورت اتوماتیک ایجاد نمایند و بدینوسیله نام شهرستان لاهیجان به‌عنوان «شهر کلوچه نوشین» در ایران و جهان شناخته شود.

استراتژی اصلی شرکت "نوشین فرد" (سهامی خاص) تولید محصولات با بهترین کیفیت و بالاتر از استاندارد های موجود است بطوریکه همواره بتواند شعار «نوشین، اولین و بهترین» را در عرصه رقابت عملی سازد ودر راستای تحقق بخشیدن به این مهم، خط مشی «کیفیت و ایمنی» محصولات شرکت نوشین فرد بقرار ذیل تعیین و تعریف شده است:

– تلاش مستمر جهت جلب رضایت مشتریان

– تلاش در جهت افزایش حجم فروش محصولات ضمن حفظ کیفیت

– افزایش میزان کیفیت محصولات تولیدی با افزایش سطح ایمنی

-تولید در راستای «حفظ محیط زیست برای همه نسل ها»

اکنون این شرکت در زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع و تأسیساتی با زیر بنایی بیش از ۲۰ هزار مترمربع با تولید انواع محصولات آردی، شکلاتی و غیره و با بکارگیری بیش از ۵۰۰ نفر پرسنل کارآمد و با تجربه در حال فعالیت است.

محصولات  جدید در قالب انواع (کلوچه، کیک ، کیک‌های لایه‌ای، ویفر، بیسکویت، شیرینی‌های آردی مغزدار، تافی و فرآورده‌های نارگیلی با روکش شکلات، اسنک و همچنین چای ) به بازار مصرف داخلی از طریق شبکه‌های توزیع مویرگی ویا توسط نمایندگان انحصاری عرضه می‌شوند.

در حال‌حاضر، محصولات تولیدی طبق ضوابط بسته‌بندی بین‌المللی کشور مقصد به کشورهای کانادا، استرالیا، سوئد، انگلستان، آلمان و برخی دیگر از کشورهای اروپایی و همچنین محصولات این شرکت به کشورهای همجوار مانند عراق، سوریه ، افغانستان، پاکستان و غالب جمهوری‌های آسیای میانه و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می‌شوند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز