خبرگزاری کار ایران

مأموریت «چی توز»، جستجوی فرصت‌های بالقوه بر اساس نیاز مردم

مأموریت «چی توز»، جستجوی فرصت‌های بالقوه بر اساس  نیاز مردم
کد خبر : ۱۵۴۲۱۶۶

برند غذایی چی توز مأموریت اصلی خود را جستجوی فرصت‌های بالقوه بر اساس نیاز مردم و تلاش برای تولید محصولات سالم قرار داده است.

ایلنا؛ شرکت صنایع غذایی "دینا" به عنوان یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین تولید کننده‌های چیپس، سیب‌زمینی و اسنک فعالیت خود را با پشتوانه تجربه ۳۰ ساله در فعالیت صنعتی، در سال ۱۳۶۸ آغاز کرد. در طول سال‌های فعالیت دینا، تمرکز شرکت همواره بر روی نوآوری و ارتقای سطح کیفی محصولات مطابق با نیاز مخاطبان بوده‌است تا بتواند با ارائه بالاترین کیفیت و تنوع در محصولات (کوکی، آجیل، سریال صبحانه و...)، لحظه‌های خوشی را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

دینا، از ابتدای فعالیت این مجموعه به عنوان یکی از پیشگامان عرصه چیپس، سیب‌زمینی و اسنک شناخته می شود.

شعار «طعم خوش لحظه‌ها» بر اساس مأموریت این مجموعه در تولید محصولاتی سالم که انرژی و شادی به مردم ببخشد تعریف شده است. امروز، گروه صنایع غذایی دینا نزدیک به ده شرکت را در اختیار دارد.

مشتری‌مداری، نتیجه‌گرایی، اشتغال آفرینی پویا، اشاعه روحیه رهبری، توسعه همکاری‌های اجتماعی، یادگیری، نوآوری و بهبود مستمر، مسئولیت‌پذیری، انعطاف‌پذیری و ارتقاء هم‌افزایی به عنوان ارزش‌های محوری مورد تأکید این مجموعه صنعتی است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز