خبرگزاری کار ایران

تامین مواد اولیه قنادی‌های کشور در «سی‌تاک»

تامین مواد اولیه قنادی‌های کشور در «سی‌تاک»
کد خبر : ۱۵۴۰۸۱۴

قنادی‌های سراسر کشور می‌توانند با اطمینان از کیفیت مواد اولیه خود را از شرکت سی‌تاک تأمین کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ شرکت "پارس سی‌تاک آوا" با هدف تامین مواد اولیه قنادی، نانوایی و کافی شاپ‌ها، فعالیت خود را آغاز و با نوآوری و پیشرفت روز افزون حضور مقتدر خود دربازار را حفظ کرده است.

شرکت "پارس سی‌تاک آوا" با برند فوردِکو “FORDECO” با عرضه محصولات تخصصی و حرفه‌ای خود در بازار مصرف، سعی در ارتقاء سطح و کیفیت محصولات مشتریان خود دارد. شرکت "پارس سی‌تاک آوا" با برگزاری سمینارهای آموزشی- تخصصی ، نحوه استفاده از محصولات خود را آموزش داده و به مشتریان خود نشان می‌دهد که چگونه استفاده از محصولات این شرکت، در عین افزایش کیفیت محصولات، موجب کاهش هزینه و صرفه‌جویی در زمان آنها می‌شود .این شرکت بطور مستمر با طراحی و تولید محصولات جدید و بهبود کیفی محصولات خود، در جهت رضایت‌مندی مشتریان خود تلاش می‌کند.

شرکت سی‌تاک به عنوان نماینده انحصاری فروش کاراگینان مارسل در ایران شناخته می‌شود. همچنین این مجموعه به عنوان ارائه‌دهنده انواع مواداولیه برای کارخانه‌های صنایع غذایی در ایران و واردکننده مستقیم، محصولاتی چون لاکتوز، کاراگینان، پودر آگار و سایر موارد مرتبط به بازار فعالیت دارد.

شرکت سی‌تاک در عین حال مواد اولیه و مورد نیاز قنادی‌های کشور را تأمین می‌کند که این مواد اولیه شامل محصولاتی چون کرمفیلینگ، فوژل، تاپفیلینگ، اکلر سس، مغزی‌های طعم دار و دیگر موارد مهم برای صنعت قنادی است. علاوه بر این خدمات، شرکت سی تاک در تهیه انواع فوندانت‌های قنادی نیز به شما همراهی می‌کند.

فروش انواع رنگ خوراکی و اسانس‌های خوراکی با بالاترین کیفیت در بازار ایران موجب شده این مجموعه به عنوان یکی از پیشتازان در صنعت شناخته شود. ارائه‌ انواع پودر بستنی با برند فوردکو، ارائه  انواع سیروپ فو، دکور سس، فروت سس و محصولات مشابه دیگر از خدمات دیگر این مجموعه است.

سی‌تاک نمایندگی انحصاری شرکت فو ترکیه در ایران را بر عهده دارد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز