خبرگزاری کار ایران

از سوی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار صورت گرفت؛

تشریح برنامه‌های سازمان میادین در روزهای پایانی سال و تعطیلات ۹۳

تشریح برنامه‌های سازمان میادین در روزهای پایانی سال و تعطیلات ۹۳
کد خبر : ۱۵۳۶۳۳

از امروز ۲۴ اسفند ماه الی ۲۶ اسفند ماه، ساعت کار میادین ۳۰ / ۷ صبح تا ساعت ۲۱ خواهد بود و در این مدت تنها ۵ / ۱ ساعت میادین تعطیل خواهد بود / میانگین قیمت میادین میوه و تره بار با بازارهای مشابه ۴۰ درصد ارزان‌تر است.

ایلنا: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار، نحوه خدمات رسانی سازمان میادین میوه و تره بار در روزهای پایانی سال و ایام نوروز ۹۳ تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " رحمت صفوی " در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای بهمن ماه ستاد برنامه‌ریزی برای عرضه بهتر خدمات در میادین میوه و تره بار تشکیل شد، اظهار کرد: به منظور دسترسی بهتر شهروندان به بازار، ۵ بازار دیگر را به بهره برداری رسانیدم تا مجموع بازار‌ها به ۱۸۶ بازار افرایش یابد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۰درصد از محصولات میادین و تره بار به صورت بسته بندی عرضه می‌شود، تصریح کرد: ۴۴ جایگاه موقت نیز در میادین اصلی به منظور عرضه محصولات و تنطیم بازار ایجاد شده است. در این بازار‌ها سعی شده است علاوه بر اقلام مورد نیاز هفت سین؛ ماهی قرمز، گل و گلدان نیز به شهروندان عرضه شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار با اشاره به اینکه در اجرای طرح سفارشی غیر حضوری وارد مذاکره با بخش خصوصی شده‌ایم تاکید کرد: برای دریافت اطلاعات مربوطه به نحوه ارائه خدمات فروش غیر حضوری می‌توان به سایت این سازمان مراجعه کرد.

صفوی با بیان اینکه افزایش ساعت کار میادین از امروز تا پایان سال اعمال می‌شود. گفت: از امروز ۲۴ اسفند ماه الی ۲۶ اسفند ماه، ساعت کار میادین ۳۰ / ۷ صبح تا ساعت ۲۱ خواهد بود و در این مدت تنها ۵ / ۱ ساعت میادین تعطیل خواهد بود. اما از ۲۷ اسفند ماه به مدت دو روز میادین از ساعت ۳۰ / ۷ صبح تا ساعت ۲۳ به صورت یکسره به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه در ۲۹ اسفند ماه نیز میادین از ساعت ۳۰ / ۷ صبح الی ۳۰ / ۱۷ دائر است گفت: میادین میوه تربار اول و دوم فروردین ماه سال ۹۳ تعطیل هستند اما از ۳ فروردین ماه به مدت دو روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ خدمات ارائه می‌دهند. همچنین از ۵ فروردین ماه تا ۱۲ فروردین از ساعت ۸ تا ۱۵ بعد ازظهر دائر است.

صفوی در باره فعالیت میادین در روز طبیعت نیز گفت: سازمان پار ک‌ها و فضای سبز در حال برنامه ریزی هستیم تا تعدادی از بوستان‌های فرا منطقه‌ای جایگاه موقت میادین داشته باشند.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار با بیان اینکه به منظور کنترل تخلفات افراد سودجو برنامه ریزی خاصی طراحی شده است گفت: با نظارت‌های مستمر فعالیت این افراد کنترل خواهد شد. همچنین ۱۲ اکیپ نظارت ویژه بهداشت از ۲۶ بهمن ماه جاری به منظور کنترل و نظارت به بهداشت محیط میادین و سلامت افراد عرضه کننده و اقلام ارائه شده فعالیت خود را در کلیه میادین خواهند داشت.

وی از ۱۵ اکیپ نظارت عمومی در میادین به منظور نظارت ویژه بر وضعیت عمومی کیفیت محصولات و کنترل قیمت و همچنین رفتار متصدیان و کارگران خبر داد و افزود: به منظور کنترل مستمر نرخ اقلام کار گروه اجرایی تشکیل شده است. همچنین ترازوی عرضه کنترل محصولات نیز در این ایام در دستور کار است.

صفوی با اشاره به اینکه در پایان از کسانی که بهترین عملکرد را داشته باشند تقدیر می‌شود، ادامه داد: عرضه محصولات فراوری شده کشاورزی و دامی با تخفیف ۵ تا ۲۵ در صد در میادین عرضه می‌شود. شهروندان می‌توانند به منظور ارائه پیشنهادات و انتقادات خود نسبت به طرح‌های در حال اجرا در میادین از طریق سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ اطلاع کنند.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد از شهروندان تهرانی ۳۵ درصد محصولات خود را از بازار‌ها و میادین میوه و تره بار تامین می‌کنند، گفت: میانگین قیمت میادین میوه و تره بار با بازارهای مشابه ۴۰ درصد ارزان‌تر است.

صفوی افزود: ۳۵ درصد نیاز میوه و تره بار شهروندان از طریق میادین تامین می‌شود همچنین ۷۰ درصد آبزیان مورد نیاز شهروندان تهرانی از میدان بعثت و ۵۰ درصد از اقلام مرغ و پروتئینی نیز از دو میدان بهمن و پیروزی تامین می‌شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز