خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

تحول اقتصادی و منابع انسانی مهم‌ترین رویکرد برنامه‌ای سال ۹۳ اوقاف است

تحول اقتصادی و منابع انسانی مهم‌ترین رویکرد برنامه‌ای سال ۹۳ اوقاف است
کد خبر : ۱۲۳۶۴۵

هم اکنون در ۶۳۰ نقطه کشور سامانه بانک اطلاعاتی و مدیریتی اوقاف طراحی شده است و در ۳۵۰ نقطه نیز اتوماسیون اداری اوقاف فعال است.

ایلنا: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به تدوین برنامه سال ۹۳ این سازمان که براساس برنامه ۵ ساله طراحی شده، گفت: تحول اقتصادی و منابع انسانی از مهم‌ترین رویکردهای برنامه‌ای سال ۹۳ اوقاف است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام علی محمدی با بیان اینکه طی ۴ سال گذشته با ایجاد ۶ کارگروه تخصصی، بصورت جهادی در این سازمان کار شده است، اظهار داشت: نگرش سیستمی و حرکت برنامه‌ایی با تدوین برنامه ۵ ساله مبتنی بر چشم انداز ۱۴۰۴ و جهت دهی تمامی فعالیت‌های سازمان در قالب برنامه ‌سالانه نشانگر توجه مدیریت سازمان به حوزه راهبردی و حرکت برنامه‌ای است.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به ارزیابی عملکرد برنامه در طول سال افزود: از فرایند اجرای برنامه بصورت مستمر بازرسی و نظارت صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح‌ها و اقدامات گوناگون هم‌اکنون اوقاف در سطح کشور از صلابت و اقتدار کامل برخوردار است، تصریح کرد: هیچ بخش و اداره اوقاف در سراسر کشور، هم اکنون منفعل عمل نمی‌کند و تماماً برنامه‌ای عمل می‌شود که این امر موجب خروج سازمان اوقاف و امورخیریه از انزوا و اثرگذاری بیش از پیش آن شده است.

وی راه اندازی سامانه جامع بانک اطلاعاتی موقوفات و بقاع را حرکتی سیستمی و تغییر روش مدیریتی سنتی اوقاف به مدیریت مدرن تعبیر کرد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه درآمد موقوفات در‌‌ همان نیات مشخص شده، هزینه می‌شود، گفت: آسیب شناسی‌های لازم از عملکرد سازمان اوقاف طی ۴ سال گذشته، صورت گرفته و در راستای رفع نقایص و تقویت نقاط قوت برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: هم اکنون در ۶۳۰ نقطه کشور سامانه بانک اطلاعاتی و مدیریتی اوقاف طراحی شده است و در ۳۵۰ نقطه نیز اتوماسیون اداری اوقاف فعال است.

وی اضافه کرد: رویکرد اصلی و مهم برنامه‌ای سازمان اوقاف و امور خیریه در سال ۹۳، تحول اقتصادی و تحول منابع انسانی است که این رویکرد‌ها در تمامی برنامه‌ها، سایه خواهد انداخت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز