خبرگزاری کار ایران

توسط ایرج مظفری؛

19 نوجوانان والیبالیست به اردوی پنجم دعوت شدند

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۰۲

رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 19 سال جهان 6 تا 16 تیرماه در کشور مکزیک برگزار می‌شود

اردوی تیم ملی زیر 19 سال ایران که در بابلسر در جریان بود بعد از 10 روز به پایان رسید تا کادر فنی 19 بازیکن را برای اردوی پنجم انتخاب کند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی نوجوانان ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های زیر 19 سال جهان آماده می‌کند اردوی چهارم خود را در بابلسر بر پا کرد. این تیم بعد از 10 روز تمرین، روز 30 فروردین تمرینات خود را به پایان رساند تا نوجوانان بعد از 4 روز استراحت وارد اردوی پنجم خود شوند. 20 نوجوان کشورمان در این اردو تمرینات مدنظر کادر فنی شامل تمرینات وزنه، دریافت، ژیمناستیک، تمرینات تکنیکی و تاکتیکی و کار با توپ را انجام دادند.

حمید حمودی، عباس جعفری، محسن باقریان، معین معینی فرد، رامین پاشایی، جواد حکمتی، میلاد حمیدی، محمدجواد معنوی نژاد، عباس عظیمی، محمد درزی، سید مهدی حسینی ایمنی، سهند اله وردیان، رحمان تقی‌زاده، محمدرضا عوض‌پور گیلارکشی، محمد امین حیدری، هادی سید نیازی، محمد دلیری، رسول یوسف وند، رضا مرادیان و اکبر ولایی بازیکنان حاضر در اردو بودند.

در پایان این اردو کادر فنی تیم ملی معینی فرد، پاشایی، عظیمی، درزی، حیدری، یوسف‌وند و مرادیان را از اردو حذف کردند. ضمن اینکه مهیار عسگری گرجی، شاهین شهروز، امین جعفری، سیدرضا احدی و حامد امینی بازیکنان دعوت شده برای اردوی پنجم هستند. اردوی پنجم نوجوانان کشورمان به میزبانی تهران و از 4 اردیبهشت ماه به مدت ده روز آغاز می‌شود.

محمد حسین حسینی فرد سرپرست، ایرج مظفری سرمربی، محمدرضا دامغانی، احمد لاهوتی و رحمت نوری کمک مربیان، علی پرویزی مربی بدنساز، اسماعیل خرسندل مربی ژیمناستیک، کوروش معصوم‌زاده فیزویوتراپ، علی فتحعلی و علیرضا طلوع کیان آنالیزور و علی مجتهدی ماساژور کادر فنی تیم ملی زیر 19 سال را تشکیل می دهند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 19 سال جهان 6 تا 16 تیرماه در کشور مکزیک برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال زیر 19 سال کشورمان به عنوان قهرمان آسیا در این رقابتها حاضر می شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز