خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز زن به انجام می‌رسد:

برگزاری ۳۹۷ برنامه برای بانوان توسط شهرداری تهران / برگزاری همایش «همراز یاس»؛ ۱۰ اردیبهشت در برج میلاد

کد خبر : ۶۴۹۹۷

۲۲ جشن «همراز یاس» برای بیش از ۸ هزار نفر از بانوان شاغل در تمامی حوزه‌های شهرداری از ۷ تا ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری توسط ادارت امور بانوان مناطق ۲۲ گانه برگزار می‌شود.

ایلنا: مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران از برگزاری برنامه‌های «نگین آفرینش» و «همراز یاس» خبر داد و گفت: همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) و هفته گرامیداشت مقام زن و مادر جشن‌هایی در سطح مناطق و محلات شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، نرگس معدنی‌پور با بیان این مطلب اظهار کرد: در مجموع ۳۹۷برنامه برای بانوان شهروند و شاغل در قالب جشن، نشست، اردو، نمایشگاه، همایش، جشنواره، مسابقه، غرفه و.. همراه با اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی، مسابقه، موسیقی سنتی، مولودی خوانی و اهدای بسته‌های فرهنگی در سطح محلات شهر برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت پر برکت حضرت زهرا (س)، گفت: هر کجا به بانوان با نگرشی انسانی نگاه شده، منجر به کشف قابلیت‌های مختلف بانوان در عرصه‌های خانواده و جامعه شده است. لذا گرامیداشت روز میلاد این بانوی بزرگوار، در واقع تلاشی برای افزایش آگاهی‌های جامعه به نقش‌های چند گانه، موثر و پویای زنان در خانواده و جامعه در راستای تکریم مقام زن و مادر است.

معدنی‌پور در ادامه با اشاره به اجرای برنامه‌های «نگین آفرینش» در سطح محلات تهران، گفت: محتوای برنامه بر اساس کرامت زن، تحکیم بنیان خانواده، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تاکید بر اهمیت و توجه به نقش همسری و مادری در نظر گرفته می‌شود.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران افزود: همچنین در این برنامه‌ها از بانوان موفق تقدیر خواهد شد و مادران و همسران شهدا نیز با هدف الگوبرداری بانوان از صبر و استقامت این بزرگواران مورد تکریم قرار خواهند گرفت.

وی تاکید کرد: نشست‌ها با موضوع خانواده و رسانه، خانواده و اقتصاد، خانواده و صبر و گذشت، خانواده و مشورت، خانواده و احترام و... و کارگاه‌های اموزشی با موضوع آئین همسرداری، آشنایی با صنایع فرهنگی و سواد رسانه‌ای و... برگزار می‌شود.

معدنی‌پور در بخش دیگری از سخنانش در مورد برگزاری جشن‌های «همراز یاس» خاطرنشان کرد: ۲۲ جشن «همراز یاس» برای بیش از ۸ هزار نفر از بانوان شاغل در تمامی حوزه‌های شهرداری از ۷ تا ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری توسط ادارت امور بانوان مناطق ۲۲ گانه برگزار می‌شود. همچنین یک جشن نیز به صورت متمرکز برای بانوانی که مسئولیت برگزاری جشن‌های «نگین آفرینش» و «همراز یاس» را در این ایام عهده دارند برگزار خواهد شد.

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران اضافه کرد: این برنامه نیز با عنوان «همراز یاس» ۱۰ اردیبهشت در سالن همایش‌های برج میلاد با حضور هزار و ۸۰۰ نفر از بانوان شاغل در شهرداری تهران برگزار می‌شود که برنامه‌های فرهنگی و هنری، سخنرانی و اهدای بسته‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این جشن هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز