خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای سیاستگذاری سینمای هنرو تجربه:

«ایلنا» نشان داد به سینما تعلق‌خاطر دارد

کد خبر : ۲۵۳۶۰۰

رابطه‌ای که خبرگزاری ایلنا با بدنه کارآفرین سینمای کشور ایجاد کرده؛ جای قدردانی و سپاس دارد.

مدیر اجرایی و دبیر شورای سیاستگذاری سینمای هنرو تجربه گفت: ایلنا در ۱۲ سال فعالیت خود نشان داده به سینما تعلق‌خاطر دارد. همچنین رابطه‌ای که این خبرگزاری با بدنه کارآفرین سینمای کشور ایجاد کرده؛ جای قدردانی و سپاس دارد.

امیرحسین علم الهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ با تبریک سال روز این خبرگزاری گفت: خبرگزاری ایلنا در طول مدت ۱۲ سال فعالیت خود نشان داد نسبت به سینما و ارتقای سطح فرهنگ و هنر کشور تعلق‌خاطر دارد.

او ادامه داد: رابطه‌ای که این خبرگزاری با بدنه کارآفرین سینمای کشور ایجاد کرده است؛ جای قدردانی و سپاس دارد.

علم‌الهدی با بیان این مطلب که هر روز اخبار فرهنگ و هنر را رصد می‌کنم؛ گفت: باوجود اینکه هر روز به تعداد سایت‌ها و خبرگزاری‌های کشور اضافه می‌شود و هزاران خبر در حوزه فرهنگ و هنر ارسال می‌شود؛ ایلنا با سیاست‌ها و رویکردی که برای خود تعریف کرده؛ توانسته تاثیرگذار باشد و حضور جدی داشته باشد.

مدیر اجرایی و دبیر شورای سیاستگذاری سینمای هنرو تجربه ادامه داد: یکی از معضلات خبرگزاری‌ها در زمان کنونی حرکت به سمت اخبار سطحی است و تحلیل در آنها کمتر به چشم می‌خورد. ایلنا با برگزاری میزگرد‌ها و تحلیل اتفاقات فرهنگ و هنر می‌تواند از اخبار سطحی به سمت اخبار عمیق ورود کرده و نیاز مخاطبانی که به دنبال حرف‌های جدی‌تر هستند را مرتفع کند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز