خبرگزاری کار ایران

طرح صندوق بیمه بیکاری به شورایعالی سینما می‌رود

کد خبر : ۱۹۹۱۷۶

جلسات کمیته ارتقای منزلت اجتماعی سینماگران در سازمان سینمایی برگزار می‌شود. در این کمیته قرار است طرح‌هایی پیرامون بهبود وضعیت امنیت شغلی سینماگران مطرح و مصوب شود.

مسئله امنیت شغلی سینماگران با آغاز دولت یازدهم ازسوی سازمان سینمایی و با همکاری خانه سینما بصورت جدی در حال پیگیری است و به زودی طرحی در این زمینه در شورایعالی سینما مطرح می‌شود.

فرهاد توحیدی(رئیس هیات مدیره خانه سینما و رئیس کمیته ارتقای منزلت اجتماعی سینماگران) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا؛ با اعلام این مطلب افزود: جلسات کمیته ارتقای منزلت اجتماعی سینماگران در سازمان سینمایی بصورت مرتب برگزار می‌شود و در این کمیته قرار است طرح‌هایی پیرامون بهبود وضعیت امنیت شغلی سینماگران مطرح و مصوب شود.

وی ا دامه داد: یکی از طرح‌های جدی که این روز‌ها در جلسات کمیته مطرح است؛ طرح تاسیس صندوق بیمه بیکاری است.

وی ادامه داد: این طرح جنبه‌های مختلف شغلی و معیشتی سینماگران را مدنظر قرار داده و بعداز آماده شدن در جلسه شورایعالی سینما که قرار است با حضور رئیس جمهور برگزار شود؛ مطرح می‌شود.

توحیدی درباره دیدگاه خانه سینما پیرامون دفترچه سیاست‌ها و راهبردهای سازمان سینمایی گفت: اصناف مختلف حاضر همچون مستندسازان و سایر صنوف نظر خود را درباره این دفترچه بصورت مستقل اعلام کرده‌ و در آینده نیز اعلام می‌کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز