خبرگزاری کار ایران

در مرکز مشارکت‌های فرهنگی هنری،

کارگاه برنامه ریزی و دستیاری سینما برگزار می‌‌شود

کد خبر : ۱۳۴۴۴۸

کارگاه تخصصی مدیریت برنامه‌ریزی تولید فیلم و دستیاری کارگردان در سینما با حضور «مسعود میمی» مدیر برنامه - ریزی سریال مختارنامه در مرکز مشارکت‌های فرهنگی‌هنری برگزار می‌شود.

ایلنا: کارگاه تخصصی مدیریت برنامه‌ریزی تولید فیلم و دستیاری کارگردان در سینما با حضور «مسعود میمی» مدیر برنامه - ریزی سریال مختارنامه در مرکز مشارکت‌های فرهنگی‌هنری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این کارگاه که در مرکز مشارکت‌های فرهنگی‌هنری برگزار خواهد شد، «مسعود میمی» دستیار کارگردان کهنه‌کار سینما و تلویزیون، که ریاست کانون برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینمای ایران را در کارنامه خود دارد، به صورت کارگاهی مباحثعلمی و عملی دستیاری کارگردان در سینما را برای علاقه‌مندان تدریس می‌کند و در هر جلسه به فراخور موضوع بحث، یکی از اهالی برجسته وکاربلد سینمای ایران از جمله «گوهر خیراندیش»، «محمدعلی طالبی»، «منیژه حکمت» و… حضور خواهند یافت تا به صورت تخصصی از ارتباط حوزهٔ کاری خود با حوزهٔ عمل دستیار کارگردان سخن بگوید و پاسخگوی سوالات هنرجویان باشد.

این کارگاه آموزشی در ۱۶ جلسه برگزار می‌شود و گواهینامهٔ پایان دوره از سوی کانون دستیاران کارگردان سینمای ایران و مرکز مشارکت‌های فرهنگی‌هنری به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

این کارگاه تخصصی از ۲۶ دی ماه شروع به کار می‌ - کند و دانشجویان سینما برای ثبت‌نام از ۱۰ درصد تخفیف برخوردارند.

علاقمندان برای ثبت نام در این کارگاه تخصصی می‌توانند به مرکز مشارکت‌های فرهنگی‌هنری واقع در میدان ولی عصر(عج)، ابتدای بلوار کشاورز، نرسیده به فلسطین، شماره ۲۸ مراجعه و یا با شماره تلفن ۸۸۸۰۹۸۷۰ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز