خبرگزاری کار ایران

با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی؛

کتاب وتندیس شهید محمدرضا قدمی رونمایی شد

با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی از کتاب وتندیس شهید محمدرضا قدمی رونمایی از شهدای جهادگر سیستان وبلوچستان رونمایی شد.

به گزارش ایلنا آیت الله حسن عالمی در همایش روز بسیج کارمندی و یادوارده شهید محمدرضا قدمی شهید شاخص جهاد کشاورزی در زاهدان با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا همواره باید گرامی داشته شود اظهار داشت: هر جامعه‌ای که در آن فرهنگ شهادت و جهاد حاکم باشد ضمن در امان بودن از هرگونه گزند و تجاوزی لباس ذلت به تن نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: فرهنگ شهادت اصولا یک فرهنگ توحیدی و الهی است که از آغاز باز شدن درِ وحی بر روی انسان‌ها وجود داشته است.

وی با اشاره به جایگاه والای شهدا و جهادگران راه الهی گفت: شهدا صادق‌ترین، شجاع‌ترین و آزادمردترین انسان‌های دوران خود بوده که با دارا بودن برجسته‌ترین صفات انسانی نظیر ایثار، آزادگی و حریت با تمام توان در راه رضای خداوند گام برداشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: شهدای بعد از اسلام نسبت به شهدای قبل از اسلام از جایگاه والاتری برخوردارند زیرا از کامل‌ترین و متعالی‌ترین دین الهی دفاع کرده‌اند.

رضا نجفی رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با بیان اینکه عزت امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست گفت: پشتیبانی بیش از چهار هزار نفر از نیروهای جهادی این نهاد در جبهه های دفاع مقدس و حضور بیش از هزار نفر آنان مستقیم در جبهه های جنگ، تقدیم 59 شهید، 119 جانباز و 22 آزاده سند افتخاری برای این نهاد است.

در این مراسم ضمن رونمایی از کتاب وتندیس شهید محمدرضا قدمی از خانواده شهدای کارمند و جهادگر سیستان و بلوچستان تجلیل شد.

کد خبر : ۴۰۶۶۳۴