معاونت منابع انسانی قوه قضائیه:
کارکنان قوه قضائیه موظف به ثبت تردد با اثر انگشت شدند/ رعایت پروتکلهای بهداشتی الزامی است
معاونت منابع انسانی قوه قضائیه از لزوم ثبت اثر انگشت تردد کارکنان این نهاد با رعایت پروتکلهای بهداشتی خبر داد.
به گزارش ایلنا، معاونت منابع انسانی قوه قضائیه اعلام کرد: «با توجه به لزوم ثبت اثر انگشت تردد کارکنان قوه قضاییه، شروع مجدد استفاده از ثبت ساعت به وسیله دستگاه با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی و استفاده از مواد ضدعفونی کننده که در کنار گیتهای ورودی قرار گرفته است قبل از ثبت و بعد از ثبت اثر انگشت الزامی است.
این معاونت افزود: بدنبال نگرانیهای فزاینده همکاران از ابتلا به ویروس کرونا بدلیل حضور در محل کار و ثبت اثر انگشت نسبت به تهیه و قراردادن مایع ضدعفونی کننده برای همکاران در کنار دستگاههای ثبت اثر انگشت (حضور و غیاب ) به فوریت اقدام و همکاران به استفاده از آن پس از ثبت اثر انگشت توصیه میشوند.»
در اطلاعیه صادره از سوی معاون منابع انسانی قوه قضائیه اشاره شده که پیرو تمهیدات بهداشتی به کار گرفته شده در تمام واحدهای قضایی، شایسته است از مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۰۱ تمام همکاران همانند سابق ضمن رعایت موازین بهداشتی نسبت به ثبت اثر انگشت اقدام نمایند و ساعات کار و نحوه حضور بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا خواهد بود.