در تماس تلفنی مطرح شد؛
تقدیر سیدحسن خمینی از خدمات پرسنل بهشتزهرا در بحران کرونا
یادگار امام (ره) در گفتگوی تلفنی با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از زحمات و تلاشهای انجام شده و خدمات بی وقفه پرسنل این سازمان به ویژه رتق و فتق اموات مسلمین و همراهی با خانوادههای داغدار در بحران کرونا و اقدامات پیشگیرانه در کنترل و شیوع این بیماری به ویژه اطلاع رسانی به موقع جهت عدم حضور شهروندان در روزهای پایانی سال در آرامستان بهشت زهرا(س) و موکول کردن آیین پنجشنبه و جمعه پایانی سال به بعد از اتمام این بحران، تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش ایلنا،حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی(ره) در گفتگویی تلفنی با سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، تدوین برنامه ریزی های مناسب در طول دوره بحران به ویژه در همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا در بزرگترین آرامستان کشور و تهیه دستورالعمل های لازم در این خصوص را از اقدامات مناسب در این زمینه دانست و بر تلاشهای بیشتر و ادامه این روند تاکید کرد.
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در این تماس تلفنی ضمن تقدیر از سیدحسن و توجه یادگار امام به پرسنل خدوم و جهادگر بهشت زهرا(س)، از توصیه ها و نقطه نظرات حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی(ره) در خصوص رعایت مسائل بهداشتی و لزوم توجه به پیشگیری از شیوع این بیماری، استقبال کردند.