خبرگزاری کار ایران

حضرتی در صحن مجلس:

مجلس اجازه ندهد به اعضای کمیسیون اقتصادی توهین شود

مجلس اجازه ندهد به اعضای کمیسیون اقتصادی توهین شود
کد خبر : ۸۶۵۳۷۱

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیسیون متبوعش یکی از فعال‌ترین کمیسیون‌های مجلس بوده و دو سوم دستورات صحن علنی محصول تلاش کمیسیون اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،الیاس حضرتی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۸ بهمن) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده ۷۵ آیین نامه داخلی گفت: نمایندگان مجلس می توانند درباره گزارش کمیسیون ها، پیشنهادات و نظرات خود را بیان کنند اما نباید در صحبت های خود به یکدیگر توهین کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون اقتصادی یکی از فعالترین کمیسیون های مجلس بوده و دو سوم دستورات صحن علنی محصول تلاش این کمیسیون است.

وی لایحه مالیات بر ارزش افزوده ، لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، طرح بانکداری جمهوری اسلامی و... را از جمله مصوبات کمیسیون اقتصادی برشمرد و اظهار کرد: مجلس نباید اجازه دهد که به اعضای کمیسیون اقتصادی توهین شود، اگر چه اعضای کمیسیون انتظار تشکر و قدردانی ندارند، اما نباید به آنها توهین شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: کشور وارد فضای جدیدی شده و نمی توانیم نفت خام بفروشیم. زیرا نه بازاری برای فروش و نه امکانی برای آن داریم. از سوی دیگر فروش نفت عقلانی نیست.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه حرکت کشور باید تغییر کند، ادامه داد: اگر دولتمردان نتوانستند با شرایط کنار بیایند، مجلس باید تصمیم گرفته، کت خود را درآورده و آستین ها را بالا بزند و حرکت جدید خود را شروع کنیم.

حضرتی یادآور شد: ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برای اداره کشور از محل اخذ مالیات ها پیش بینی شده است، این در حالی است که در سال های گذشته این رقم ۵۰ هزار میلیارد یا ۷۰ هزار میلیارد تومان بود، بنابراین برای تحقق درآمد ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی باید ابزار و توجه ویژه ای به مالیات شود.

وی تاکید کرد: باید امکانات سازمان امور مالیاتی را با توجه به ماموریت تاریخی این سازمان تغییر دهیم، در صورتی که دست و پای سازمان مذکور بسته شود، امکان تحقق درآمد مالیاتی پیش بینی شده وجود ندارد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز