در اینستاگرام مطرح شد:
ضربالاجل وزیر ارتباطات به سازمان تنظیم مقررات و سرویسدهندگان خدمات اینترنتی/ در زمینه حقالناس هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم
وزیر ارتباطات با دادن فرصت دو هفتهای به شرکتهای ارائهدهنده خدمات اینترنتی از آنها خواست مشکلات پاسخگویی خود را حل و فصل کنند.
به گزارش ایلنا، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
امروز با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخگویی اصلا خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطلکردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست.
دو هفته، فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات و سرویس دهندگان فرصت دارند این وضع را اصلاح کنند، در پایان اگر تغییرات ملموسی مشاهده نشود شخصا به این موضوع بدون هیچ مماشاتی ورود میکنم و میدانند آن موقع چه میشود! نمونه آنرا دربارهی ستارهمربعها و کمفروشی دیدهاند که در زمینه حق الناس هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم.
اگر شما مردم عزیز هم در این خصوص شکایتی دارید لطفا با تماس با ۱۹۵ آنرا مطرح فرمائید تا رسیدگی شود. ممنون.