خبرگزاری کار ایران

مشاور فرمانده سپاه پاسداران:

عبور از مشکلات اقتصادی سخت‌تر از عبور از اروند رود در عملیات والفجر ۸ نیست

عبور از مشکلات اقتصادی سخت‌تر از عبور از اروند رود در عملیات والفجر ۸ نیست
کد خبر : ۵۹۲۰۳۰

مشاور فرمانده سپاه پاسداران گفت: عبور از مشکلات اقتصادی سخت‌تر از عبور از اروند رود در عملیات والفجر ۸ نیست. باید میان توان بالای خود و فردای پررونق ایران اسلامی پل بزنیم و با تکیه بر توان داخلی مشکلات را از سر راه ایران و انقلاب برداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا مقدم‌فر در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه امروز تهران درباره «سالروز عملیات غرورآفرین والفجر ۸» با تاکید بر تکیه و اعتماد به جوانان گفت: اینکه رهبرمعظم انقلاب در به میدان آمدن جوانان در همه عرصه‌ها از جمله عرصه‌های علمی و فرهنگی تاکید می‌کنند به این دلیل است که جوانان فعل ما می‌توانیم را به درستی صرف می‌کنند و هر جا به آنها اعتماد شد، کشور، نظام و انقلاب بهره برد.

وی افزود: رهبری به جوانانی مانند حسن تهرانی مقدم اعتماد کردند و این شهید بزرگوار هم در حفظ و بازتوانی توان نظامی و تدافعی کشور توانست کمک بسیار بزرگی کند. مقام معظم رهبری به مرحوم کاظمی اعتماد کرد، از او حمایت کرد، او را تشویق کرد و او توانست با تولید سلول‌های بنیادی سبب درخشش نام ایران در عرصه علم و فناوری جهان شود. از این الگوها بسیار فراوان است. الگوهایی که نشان می‌دهد اعتماد به جوانان انقلابی و باور آنها چه ثمراتی برای نظام و کشور داشته است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه تاکید کرد: نباید هیچ گاه در زمین دشمن بازی کرد. هنر ما باید غافلگیر کردن دشمن باشد نه غافل شدن از دشمن. غافلگیر شدن از نتایج بازی در زمین دشمن است. امروز جنگ با دشمن،‌ جنگ نرم است. غفلت در جنگ نرم با غفلت در جنگ سخت بسیار تفاوت دارد. گاهی با غفلت در جنگ سخت ممکن است تنها یک سنگر فرو بریزد اما با غفلت در جنگ نرم ممکن است صدمات غیرقابل جبرانی وارد شود و گاهی همه سنگرها فرو بریزد.

وی در ادامه گفت: باید دید خواست‌های دشمن چیست و چه نقاطی دشمن را امیدوار و خوشحال می‌کند و از آن نقاط پرهیز کرد. دشمن را نباید امیدوار کرد. نباید دست خود را برای دشمن رو کرد. امروز دشمنان ما باید از همه مردم و به ویژه مسوولان تنها یک کلام را بشنوند و آن یک کلام این است که ما ایستاده‌ایم.

مقدم‌فر با اشاره به این نکته که محل حمله دشمن نقاط تردیدی است که در اذهان مسوولین گاهی وجود دارد گفت: فراموش نکنید اقدام و عمل انقلابی شعار امسال ماست.یعنی مردم نباید اسیر تبلیغات دشمن برای ناامید شدن بشوند و مسوولین نیز ناامیدی را تئوریزه نکنند. مسوولان در بیان و عمل خود بسیار باید مراقب این نکته باشند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و راه‌های برون رفت از آن گفت: باور کنید عبور از مشکلات اقتصادی سخت‌تر از عبور از اروند رود در عملیات والفجر ۸ نیست. باید میان توان بالای خود و فردای پررونق ایران اسلامی پل بزنیم و با تکیه بر توان داخلی مشکلات را از سر راه ایران و انقلاب برداریم.

مقدم‌فر در پایان نیز اشاره کرد: انشاءالله در روز ۲۲ بهمن همه با حضور در راهپیمایی گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی دشمن را مایوس می‌کنیم و راه خود را به سوی آینده با قدرت ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز