خبرگزاری کار ایران

حاشیه‌هایی از ستاد انتخابات؛

زن خلبان بختش را برای ورود به مجلس آزمود/ نامزد ۲۶ ساله خبرگان رکورد زد

روز پنجم ثبت‌نام انتخابات مجلس خبرگان و روز سوم مجلس شورا همچون روزهای گذشته٬ حاشیه‌های مختلفی داشت که مهمترین آن حضور رییس جمهور در ساعات اولیه صبح بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ روز پنجم ثبت‌نام انتخابات مجلس خبرگان و روز سوم ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی با ورود حجت‌الاسلام حسن روحانی در ستاد انتخابات وزارت کشور همراه بود.

ثبت نام و بازدید رییس جمهور از ستاد انتخابات

حجت‌الاسلام حسن روحانی در ساعات نخستین آغاز به کار ستاد انتخابات وزارت کشور در روز پنجم به محل ستاد آمد تا ضمن بازدید٬ برای حضور در انتخابات دوره پنجم خبرگان نیز نام‌نویسی کند.

از روز گذشته ماموران حفاظتی مسائل ایمنی برای حضور رییس جمهور را در نظر گرفته‌اند.

1

نقص مدارک شهربانو امانی
شهربانو امانی فعال سیاسی اصلاح‌طلب که برای ثبت‌نام در مجلس دهم به وزارت کشور آمده بود به علت نقص مدارک مراحل نام‌نویسی وی انجام نشد تا وی برای تکمیل مدارک خود اقدام کند.

8

 

جلال‌ جلالی‌زاده نماینده اسبق مجلس ششم شورای اسلامی از چهره‌های اصلاح‌طلب دیگری بود که برای حضور در مجلس دهم اعلام آمادگی کرد.

حضور پرحاشیه کوچک زاده در ستاد انتخابات
یکی از نکات حاشیه امروز حضور کوچک‌زاده به همراه نبویان در ستاد انتخابات بود که خبرنگاران بلافاصله با دیدن کوچک‌زاده جمع شدند و همه از او می‌خواستند که وقتی در مجلس نهم استعفا داده است دلیل ثبت نام دوباره خود را بگوید.

در ادامه فردی مدام به جای کوچک‌زاده پاسخ داد که یکی از مسئولان وزارت کشور به او گفت در صورتی‌که باز هم به جای فرد دیگری پاسخ بدهد٬ وی را به بیرون هدایت خواهد کرد. 

1

جواب این خبرنگار را نده٬ دنبال آشوب است!
فرد دیگری از نبویان پرسید که چرا کوچک‌زاده را حسین زمان خوانده‌ای که وی گفت منظور من حسینی زمان بوده است و کوچک‌زاده از نبویان خواست که پاسخ این فرد را ندهد چون به دنبال آشوب است.

داوطلب خلبان زن انتخابات مجلس
ثبت نام یک داوطلب زن برای انتخابات مجلس زمانی خبرساز شد که وی عنوان کرد خلبان است. البته این داوطلب به دلیل وجود نواقصی در مدارک خود موفق به نام نویسی نشد.

جوان‌ترین کاندیدای خبرگان امروز رکورد زد
حجت الاسلام سیدحسین موسوی نسب، متولد ۶۸/۰۷/۰۱، صبح امروز با حضور در فرمانداری قم، در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان ایلام کاندیدا شد. 

وی سابقه مدیریت حوزه‌های علمیه شهرستان‌های دهلران و کامیاران را در کارنامه داشته و در حال حاضر نیز مشغول تدوین پایان‌نامه حوزوی خود در حوزه علمیه قم است. 

موسوی نسب

ورود آیت‌الله مصباح یزدی
از چهره‌های دیگری که در روز پنجم برای خبرگان اعلام نامزدی کرد٬ مصباح یزدی بود که بر این اساس٬ حجت الاسلام ابوالحسن حقانی عضو هیات علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، پیش از ظهر امروز به نیابت از آیت الله مصباح یزدی در فرمانداری قم حاضر شد تا مراحل ثبت نام وی برای کاندیداتوری در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان تهران را انجام دهد.

رییس سابق سازمان لیگ هم نامزد مجلس شد
ثبت نام عزیز الله محمدی رئیس سابق سازمان لیگ فوتبال در انتخابات مجلس شورای اسلامی از نکات جالب امروز بود.

vI02GiKtdvkz

استقبال خبرنگاران از ورود آیت الله هاشمی
ورود آیت‌الله هاشمی به ستاد انتخابات که از ابتدای امروز زمزمه حضور وی میان خبرنگاران به گوش می‌رسید٬ شاید مهم ترین اتفاق پنجمین روز ثبت نام انتخابات خبرگان بود که با استقبال خبرنگاران همراه شد.

آیت الله هاشمی همچون حجت الاسلام روحانی و وزیر اطلاعات از معدود افرادی بود که پس از ثبت نام برای خبرنگاران به صورت رسمی سخنرانی کرد. نکته قابل توجه اینکه ثبت نام آیت الله هاشمی و رئیس جمهور در یک روز صورت گرفت.

 

کد خبر : ۳۳۱۶۰۳