خبرگزاری کار ایران

نعیمی رز در گفت‌وگوبا ایلنا مطرح کرد؛

جزئیات جلسه فراکسیون رهروان ولایت با سردار قاسم سلیمانی

نماینده مردم آستارا به تشریح جزئیات مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت با سردار قاسم سلیمانی پرداخت.

صفر نعیمی زر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت که عصر امروز برگزار شد، گفت:‌ مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت امروز با حضور علی لاریجانی و سردار قاسم سلیمانی برگزار شد.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت ادامه داد: این جلسه با هدف همفکری و هم افزایی در جهت تحقق آرمان‌های متعالی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. در این نشست رییس مجلس نیز در راستای بزرگداشت مقام معلم و شهید مطهری سخنانی را مطرح کردند و بر استقلال فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور تاکید و اصرار داشتند که استقلال اقتصادی در نتیجه اقتصاد سالم به دست می‌آید و اقتصاد سالم نیز با معیشت سالم بوجود می‌آید.

نماینده مردم آستارا با اشاره به سخنرانی سردار قاسم سلیمانی در این نشست نیز اظهار کرد: سردار سلیمانی در این نشست بیان کردند که دنیا قدرت ایران را درک کرده است نیازی نیست که ما مبلّغ خود باشیم. آنهایی که ضدیت با جمهوری اسلامی ایران داشته و دارند به قدرت و توان ما پی برده‌اند.

نعیمی زر به نقل از سردار سلیمانی دلایل اصلی پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها در عصر حاضر را مدیون وجود مقام معظم رهبری،‌ فهم درست اتاق فکر نظام از جمله شورای عالی امنیت ملی و سرعت عمل عنوان کرد.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت ابراز کرد: در این جلسه سردار سلیمانی به بررسی تحولات عمده جهان اسلام و مسائل و مشکلاتی که در منطقه و کشورهای پیرامونی وجود دارد اشاره و مطالبی را بیان کرد.

نماینده مردم آستارا در پاسخ به این سوال که آیا سردار سلیمانی دراین نشست به تحولات سوریه، عراق و یمن نیز پرداخت، گفت: ایشان اصلا وارد جزئیات نشده و تنها به بیان مسائل کلی پرداخت.

کد خبر : ۲۷۳۸۰۶