خبرگزاری کار ایران

معاون قرارگاه جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران:

آماده پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی هستیم

آماده پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی هستیم
کد خبر : ۱۵۴۸۹۴۹

معاون پیشین قرارگاه جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل دارد تا با پشتوانه ملت به زودی پاسخ کوبنده‌ای به رژیم غاصب صهیونیستی بدهد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ محمد مختاری‌فر امروز هفتم آبان در آئین تشییع شهید مهدی نقوی از شهدای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حمله شنبه شب رژیم غاصب صهیونیستی به کشورمان گفت: ایران با خون شهیدان پایدار خواهد ماند و همه ما در ارتش، سپاه و بسیج آماده شهادت هستیم و در آینده چنان پاسخ کوبنده‌ای به رژیم صهیونی خواهیم داد که دشمن از حرکت خود پشیمان شود.

وی افزود: امروز در تشییع پیکر شهیدی هستیم که برای دفاع از خاک مقدس جمهوری اسلامی، دفاع از میهن و آرامش ملت ایران جان خود را فدا کرد.

معاون پیشین قرارگاه جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: نیرو‌های مسلح ارتش، سپاه، بسیج، انتظامی و مرزبانی زمانی که این لباس مقدس را بر تن می‌کنند جان خود را از پیش تقدیم ملت کرده اند تا مصداقی بر شعار ارتش فدای ملت باشد.

امیر سرتیپ مختاری‌فر گفت: تمام قدرت‌های جهان، رژیم صهیونیستی را حمایت می‌کنند و موشکی که از جانب اسرائیل به ما شلیک می‌شود در واقع از طرف یک اتحاد جهانی و کشورهایی همچون آمریکا، فرانسه، آلمان، انگلیس، اتحادیه اروپا و خائنان در خلیج فارس است.

وی ادامه داد: آسیب ندیدن مردم ایران در این حمله به معنای قدرت و توان نیرو‌های مسلح است و دشمن باید بداند نمی‌تواند مانند دوران جنگ تحمیلی بر فراز شهر‌های ما باشد.

معاون پیشین قرارگاه جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با قدرتمندی در عملیات وعده صادق یک و ۲ دشمن را در هم کوبیدند، تصریح کرد: ما به دنبال فرهنگ حسینی هستیم و راست قامت در مقابل دشمن ایستاده ایم، چون شهادت برای ما افتخار است.

امیر سرتیپ مختاری فر افزود: همان گونه که پدر شهید نقوی می‌گوید فرزندش را تقدیم انقلاب، وطن و ولایت کرده است ما به قیمت جان، پای شرافت، عزت و خاک وطن خود ایستاده ایم.

وی گفت: ما هیچ ابرقدرتی را در دنیا به رسمیت نمی‌شناسیم، صلح غیر عزتمندانه را نمی‌پذیریم و تا زمانی که غزه و لبنان از زیر موشک رها و اسرائیل تسلیم نشود، آماده پاسخگویی هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز