خبرگزاری کار ایران

جهانگیر:

عزم فرزندان مقاومت در برچیدن بساط شرارت و محو کامل اسرائیل، روزافزون خواهد شد

عزم فرزندان مقاومت در برچیدن بساط شرارت و محو کامل اسرائیل، روزافزون خواهد شد
کد خبر : ۱۵۴۷۱۶۱

سخنگوی قوه قضاییه در پیامی به مناسبت شهادت سید هاشم صفی‌الدین، گفت: دشمنان و تروریست‌های رژیم جعلی صهیونی از این ترور نیز طرفی نخواهند بست چنانکه عزم فرزندان مقاومت در برچیدن بساط شرارت و محو کامل اسرائیل، باذن الله روزافزون خواهد شد.

به گزارش ایلنا، درپی شهادت شهید عزیز سید هاشم صفی‌الدین از فرماندهان عالی‌رتبه حزب الله لبنان توسط جنایت‌کاران تروریست صهیونیست، اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن کامل این پیام تسلیت بدین شرح است: 

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا 

شهادت سیدی دیگر از تبار مقاومت سلاله پاک پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و امام عارفان امیر مومنان حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام و صدیقه طاهره حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها، فرمانده غیور حزب‌الله لبنان حجت‌الاسلام و المسلمین شهید سید هاشم صفی‌الدین به دست جنایت‌کاران، متجاوزین و گرگ‌صفتان صهیونیست بار دیگر موجب غم و اندوه در سراسر عالم اسلام، جبهه ایستادگی در برابر ظلم و رزمندگان و دلیرمردان مقاومت علیه اشغال‌گری شد.

شهید صفی‌الدین پس از سید رشید مقاومت شهید سرافراز سید حسن نصرالله، امید جریان مقاومت در لبنان و دشمنی بزرگ برای خون‌خواران و غاصبان قدس شریف به شمار می‌رفت اما با پر کشیدنش از دنیای فانی و رفعت یافتن مقامش با کسب رتبه شهادت فی سبیل الله، در کنار همه شهدای راه آزادی قدس، با لشکری از نور، مسیر الهی اضمحلال مفسدین صهیونیست را هموارتر خواهند نمود ان‌شاءالله

دشمنان و تروریست‌های رژیم جعلی صهیونی از این ترور نیز طرفی نخواهند بست چنانکه عزم فرزندان مقاومت در برچیدن بساط شرارت و محو کامل اسرائیل، باذن الله روزافزون خواهد شد.

اینجانب شهادت این مجاهد بزرگ جهان اسلام را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی جریان مقاومت به ویژه رزمندگان غیور حزب‌الله لبنان و خانواده آنان تسلیت عرض می‌نمایم .

بی‌شک این مسیر نورانی با خط سرخ شهادت به پیروزی نهایی منجر خواهد شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز