خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله مدرسی یزدی:

اگر ستارگانی از آسمانِ جهاد علیه ستم و جنایت غروب کردند، دوباره ستارگانی طلوع خواهند کرد

اگر ستارگانی از آسمانِ جهاد علیه ستم و جنایت غروب کردند،  دوباره ستارگانی طلوع خواهند کرد
کد خبر : ۱۵۴۷۰۶۷

یک عضو شورای نگهبان گفت:دشمن صهیونیستی با به شهادت رساندن رهبران مقاومت و از جمله سید جلیل هاشم صفی الدین ریاست شورای اجرایی حزب الله و جمعی از فرماندهان عزیز آن، هرگز به اهداف خود نخواهد رسید.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی‌یزدی در پیام خود به مناسبت شهادت سید هاشم صفی‌الدین نوشت:

 هرگز آسمان بی‌ستاره نخواهد بود؛ اگر ستارگانی از آسمانِ جهاد علیه ستم و جنایت غروب کردند، حتماً دوباره ستارگانی طلوع خواهند کرد و رگبارهایی از شهاب‌های کشنده بر سر دیوان خونخوار فرود خواهد آمد.

در ادامه این پیام تأکید شده است: دشمن صهیونیستی با به شهادت رساندن رهبران مقاومت و از جمله سید جلیل هاشم صفی الدین ریاست شورای اجرایی حزب الله و جمعی از فرماندهان عزیز آن، هرگز به اهداف خود نخواهد رسید؛ چون وعده حتمی خداوند است که (وَ إِذْ تَأَذَّنَ رَبُّکَ لَیَبْعَثَنَّ عَلَیْهِمْ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ مَنْ یَسُومُهُمْ سُوءَ الْعَذَابِ)؛ و (نیز به خاطر بیاور) هنگامی را که پروردگارت اعلام کرد تا دامنه قیامت، کسی را علیه آنها می‌انگیزاند تا همواره آنها را در عذاب سختی قرار دهد.

آیت‌الله مدرسی یزدی تصریح کرده است: اینجانب این ضایعه بزرگ را به ساحت مقدّس حضرت بقیة الله الاعظم عجلّ الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظّم رهبری دامت برکاته، جبهه مقاومت به خصوص مردم لبنان، حزب الله عزیز و خانواده‌های مصیبت‌دیده، تسلیت گفته و نابودی دشمنان آنان و ما و همه بشریت را از خدای منتقم خواستارم‌.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز