خبرگزاری کار ایران

قالیباف:

شهید سید هاشم صفی الدین نماد وحدت و مبارزه و دفاع از اسلام بود

شهید سید هاشم صفی الدین نماد وحدت و مبارزه و دفاع از اسلام بود
کد خبر : ۱۵۴۶۹۸۸

رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی به مناسبت شهادت سید هاشم صفی الدین تصریح کرد: شهید سید هاشم صفی الدین نماد وحدت و مبارزه و دفاع از حریم مقدس اسلام و حمایت از غزه و فلسطین و لبنان بود.

به گزارش ایلنا، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی به مناسبت شهادت سید هاشم صفی الدین تصریح کرد: شهید سید هاشم صفی الدین نماد وحدت و مبارزه و دفاع از حریم مقدس اسلام و حمایت از غزه و فلسطین و لبنان بود.

در پیام تسلیت محمدباقر قالیباف آمده است: حجت الاسلام والمسلمین آقای سید هاشم صفی الدین عضو باسابقه و رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان و یاور مقتدر رزمندگان جبهه مقاومت، سرافرازانه به کاروان شهیدان پیوست.

رئیس مجلس افزود: این شهید گرانقدر، همچون شهید بزرگوار حجت الاسلام و المسلمین آقای سید حسن نصرالله، نماد وحدت و مبارزه و دفاع از حریم مقدس اسلام و حمایت از غزه و فلسطین و لبنان بود که ثابت‌قدم در نبرد با متجاوزان ایستاد و جان خود را فدای آرمان خویش کرد.

قالیباف ادامه داد: رژیم غاصب و درنده‌خوی صهیونیستی که عاجز و درمانده از رویارویی با رزمندگان و مجاهدان و ناتوان از خدشه به سازمان مستحکم جبهه مقاومت قرار گرفته است، جنایتکارانه به کشتار جمعی مردم بی‌دفاع در لبنان و غزه روی آورده و این بار در جنایتی رذیلانه با بمباران لبنان عزیز، این چهره جاویدان مقاومت را به شهادت رسانید.

وی افزود: شهادت، رسم و سیره دیرین مجاهدان راه خدا است و بدون شک نصرت و ظفر الهی تحقق خواهد یافت.

رئیس مجلس تصریح کرد: ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت این مجاهد و مبارز حزب‌الله لبنان سرافراز و جبهه مقاومت به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم، رهبر معظم انقلاب، دولت و مردم شریف لبنان و فلسطین، رزمندگان، فرماندهان و تمامی آزادی‌خواهان حق و عدالت، خانواده شهدای سرافراز این حادثه و اظهار همدردی با آنان خاطرنشان می‌گردد ملت بزرگوار ایران تا تحقق پیروزی نهایی جبهه مقاومت در کنار مبارزان و مجاهدان خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز