خبرگزاری کار ایران

زمانی در تذکر به زیر راه و شهرسازی:

تا دیر نشده در مسیر خون پدر شهیدتان، انقلابی، جهادی و تحول خواه حرکت کنید

تا دیر نشده در مسیر خون پدر شهیدتان، انقلابی، جهادی و تحول خواه حرکت کنید
کد خبر : ۱۵۴۶۷۳۹

نماینده ساری در مجلس ضمن انتقاد از نحوه عملکرد وزارت راه و شهرسازی در اصلاح و حل مشکلات جاده‌های ارتباطی و مواصلاتی به ویژه در استان مازندران، گفت: وزیر راه و شهرسازی باید خطاها و چالش‌های مدیریتی این وزارتخانه را بپذیرد. تا دیر نشده در مسیر خون پدر شهیدتان، انقلابی، جهادی و تحول خواه حرکت کنید.

به گزارش ایلنا، عالیه زمانی کیاسری در نشست علنی صبح امروز(چهارشنبه، ۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: در عجبم مسئولان محیط زیست و حیات وحش برای حفظ جان وحوش در محیط های منتهی به جاده با ایجاد دیوار بتونی و سیم های خاردار به تأمین حیات جان آنها اقدام می کنند ولی وزارت راه و شهرسازی، ایمن سازی معبرها را که با جان و سلامت مردمانمان گره خورده، نادیده می انگارد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: مردم به اندازه کافی در جاده صعب العبور زندگیشان با چالش های طاقت فرسا، با پرتگاه ها و پیچ های تند بدون علائم مواجه هستند؛ دور از انصاف، عقلانیت و قانون است که مشکلات جاده های ارتباطی و مواصلاتی شهر و دیارشان نیز مزید شود.

وی در ادامه با بیان اینکه استان مازندران غریب ترین استان در حوزه راه و برخورداری از ارتباطات است، گفت: مرکز استان نیز غریب ترین در کشور است. در استان مازندران به ویژه مرکز آن، شهرستان ساری و میاندرود، جاده های تاریک و باریک زیادی وجود دارد؛ جاده گهرباران، جاده ساری-کیاسر، جاده فرح آباد و آزادراه دیگری که چون اژدهایی در سرزمین ما دهان باز کرده و تن خسته مردمانمان را به کام مرگ می کشاند.

زمانی در ادامه با بیان اینکه سینه این جاده های مخوف، آرشیو فیلم های مستندی است که در آن مادران داغ دیده روی آسفالت های سرد، به دنبال نفس های گرم و عزیزانشان می گردند، گفت: وزیر راه و شهرسازی! خطاها و چالش های مدیریتی این وزارتخانه را بپذیرید.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران اضافه کرد: سعی و تلاشی که باید بدون سوگیری و تبعیض صرف خدمت به مردم شود، صرف حمایت از ناکارآمدی ها و سوءمدیریت هایی می شود که به جای تغییر در مدل رفتاری، دست به تسویه حساب درون سازمانی می زنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه در پایان خاطرنشان کرد: اگر خانه عنکبوتی تنیده در وزارت عریض و طویل راه و شهرسازی را که سرشار از اختیارات لایتناهی است از هم نگسلیم، دست و پای تفکر، تعقل و عملکرد عدالت محورتان را به زنجیر می کشد؛ تا دیر نشده در مسیر خون پدر شهیدتان، انقلابی، جهادی و تحول خواه حرکت کنید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز