خبرگزاری کار ایران

صالحی در دفتر حماس در تهران:

دشمنان مقاومت کُند ذهن هستند/ رژیم صهیونیستی راه فراری ندارد

دشمنان مقاومت کُند ذهن هستند/ رژیم صهیونیستی راه فراری ندارد
کد خبر : ۱۵۴۶۶۰۸

رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی گفت: بحران غزه و لبنان حزن‌انگیز است، سبب تألم می‌شود، دشمن بداند به این راحتی راه فرار ندارد، دشمن گیر افتاده برای همین دیوانه‌وار حرکت می‌کند و این نشان از وحشی‌گری و به بن رسیدن و فهم نادرست از مسائل دارد، یقینا امید به لطف و نصرت الهی داریم امیدواریم با تدبیر درست پیروزی حاصل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر صالحی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید یحیی السنوار در دفتر حماس در تهران در جمع خبرنگاران گفت: دشمنان مقاومت واقعا می‌شود گفت، کند ذهن هستند به اعتبار اینکه فکر می‌کنند با به شهادت رساندن کسانی مثل شهید السنوار یا سید حسن نصرالله و یا اسماعیل هنیه، اگر این بزرگان را ترور کنند مقاومت از هم می‌پاشد اما نمی‌فهمند یا نمی‌دانند شاید این تقدیر الهی است که نفهمند.

وی افزود: این در حالی است که با شهادت این بزرگان، مقاومت قوی‌تر و منسجم‌تر می‌شود و به دنبال تحقق اهداف‌شان با تلاش بیشتر حرکت می‌کند کما این‌که بعد از شهادت سنوار اتفاقاتی که در غزه رخ داده از حیث درگیری قابل مقایسه با قبل نیست، حتی نیروهای نظامی عالی رتبه رژیم صهیونیستی را کشتند، این نشان می‌دهد مردم غزه و مجاهدین و برادران و خواهران ما در غزه بعد از یکسال که محروم از آب و غذا و مسائل بهداشتی و پزشکی هستند، همچنان مقاوم ایستاده‌اند، علتش چیست؟ علتش در حقانیت موضوع است، اگر ملت فلسطین محق نبود، نمی‌توانست مقاومت کند.

صالحی تصریح کرد: کافی است به چهره شهید سنوار یا هنیه یا سید حسن نصرالله نگاه کنید، به چهره نتانیاهو و گالانت هم نگاه کنید، چهره‌ها نشان می‌دهد حق و باطل کجاست. ما اعتقاد داریم و براساس اعتقادمان اگر با آنچه خدا از ما خواسته همراهی کنیم، قطعا خداوند این ملت را پیروز خواهد کرد و حق فلسطینی‌ها به آن‌ها بازمی‌گردد.

رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی همچنین بیان کرد: چه کسی فکر می‌کرد ملت فلسطین یکسال در برابر دشمن ددمنش صهیونیستی مقاومت کند، فلسطینیان راه فراری ندارند، هیچ عمق استراتژیک ندارند اما ایستاده‌اند، اسرائیل با تمام امکانات و کمک آمریکا و غرب می‌جنگد اما این ملت ایستاده‌اند، یقین دارم نصر الهی و پیروزی الهی قطعا حاصل خواهد شد.

وی افزود: البته مجاهدان و مقاومت باید تدبیرهای لازم را به کار ببرند، امت اسلامی هم باید بیدار شود، بحث غزه و لبنان به گونه‌ای است که انسان‌ها فکر کنند و بگویند ایمان آوردیم اما کافی نیست، تمام دنیا، انسانیت، حکومت ها، دولت ها و ملت‌ها در معرض آزمایش هستند. اگر اکنون به فریاد و نصرت غزه و لبنان نرسند بعدا به خدای خود چه پاسخی خواهند داد.

این دیپلمات بازنشسته کشورمان تاکید کرد: اگر الان سکوت کنیم و کمک نکنیم فردا در دادگاه عدل الهی چه پاسخی داریم؟  دو میلیون انسان در غزه هستند از یک طرف دریا قرار دارد از طرف دیگر رژیم صهیونیستی وقتی می‌خواهند یک مجروح را برای معالجه ببرند، نمی‌توانند، وقتی در چنین محاصره‌ای هستند آیا کشورهای همسایه نمی‌توانند قدمی کوچک بردارند؟

صالحی تصریح کرد: بحران غزه و لبنان حزن‌انگیز است، سبب تألم می‌شود، دشمن بداند به این راحتی راه فرار ندارد، دشمن گیر افتاده برای همین دیوانه‌وار حرکت می‌کند و این نشان از وحشی‌گری و به بن رسیدن و فهم نادرست از مسائل دارد، یقینا امید به لطف و نصرت الهی داریم امیدواریم با تدبیر درست پیروزی حاصل شود.

وی تصریح کرد: اگر ملتی اراده کند از حیات طیبه برخوردار شده و دست تقدیر با او همراهی می‌کند، در قرآن آمده است خدا هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد، مگر آنکه آن قوم قیام کند، بنابراین ملت فلسطین قیام کرد به اعتبار این قیام پیروزی خواهد آمد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز