خبرگزاری کار ایران

چهار استاندار در نشست هئیت دولت مشخص شدند

چهار استاندار در نشست هئیت دولت مشخص شدند
کد خبر : ۱۵۴۵۴۰۳

با پیشنهاد وزیر کشور و تصویب هیئت دولت در جلسه عصر امروز، استانداران تهران، خوزستان، لرستان و قم تایید و معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، در نشست امروز هیئت دولت به ریاست پزشکیان، سیدمحمدرضا موالی‌زاده به عنوان نخستین استاندار عرب پس از انقلاب سکاندار استان خوزستان شد.
سید محمدرضا موالی‌زاده، دکترای پزشکی و کارشناس ارشد علوم سیاسی دارد و نماینده مردم اهواز در دوره‌های چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی بوده است. وی پیش تر مدیر کل سیاسی وزرات کشور بوده و در مناصب دیگری از جمله مدیر کلی حوزه وزارتی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت‌های مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خدمت کرده است.
محمّدصادق معتمدیان نیز با تایید هیئت دولت استاندار تهران شد. وی فارغ‌التحصیل رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد و رشته اقتصاد در مقطع کارشناسی است. استانداری آذربایجان غربی و مدیر اجرایی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه، استانداری خراسان جنوبی و استانداری خراسان رضوی از جمله سوابق اجرایی معتمدیان است.
در جلسه امروز سید سعید شاهرخی به عنوان استاندار لرستان معرفی شد. سید سعید شاهرخی دانش آموخته جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری در مقطع کارشناسی ارشد است و پیش از این استاندار همدان بوده و در استان‌های همدان، قزوین و لرستان معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی را بر عهده داشته است. شاهرخی علاوه بر فرمانداری شهرستان‌های نهاوند و اسدآباد، شهرداری ملایر، تویسرکان و قروه را نیز بر عهده داشته است.
با تایید دولت اکبر بهنام‌جو نیز استاندار قم شد. بهنام‌جو کارشناسی مهندسی عمران دارد و به مدت چهار سال استاندار اردبیل بوده است. معاون امور عمرانی استانداری اردبیل، شهردار انزلی و رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان گیلان از دیگر سوابق اجرایی اکبر بهنام‌جو است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز